Сучасна інтернет комерція

Інтернет комерція - це вид діяльності в мережі інтернет, заснований на отриманні прибутку при здійсненні купівлі-продажу продукції або послуг, в процесі якого певний цикл фінансової або комерційної транзакції здійснюється за допомогою інтернет технологій.

Прикладів комерційної діяльності в мережі інтернет досить багато. Це може бути як певного роду бізнес, пов'язаний з продажем продукції або послуг, так і участь в партнерських програмах, але в основному комерція будується саме на продажах, тому що і в реальному світі, і в віртуальному постійно затребувані різні товари або послуги, починаючи від хостингу і закінчуючи нерухомістю.

Деякий час тому мережеві продажу тільки почали розвиватися, і через невеликий поширення мережі інтернет вони не отримали у нас такого активного розвитку, як в Європі. Але минув певний час, інтернет з'явився практично в кожному будинку, і покупці відчули зручність віртуальних покупок, коли замовити все, що необхідно, можна не виходячи з дому і в будь-який час доби. Відповідно, з'явився попит на електронні товари, що і сприяло активному розвитку електронної комерції.

Сама по собі інтернет комерція у вигляді перших спроб електронних продажів з'явилася приблизно після 1992 року. Саме тоді після введення технології World Wide Web Інтернет став доступний звичайним користувачам, які не мали спеціальних навичок роботи в мережі. Використання «Всесвітньої павутини» істотно спростилося, і з складу різнотипних файлів вона перетворилася в досить чітко структуроване простір, працювати з яким можна було вже без проблем. У той час і з'явилися перші електронні видання, аналоги газет і журналів, які стали першими об'єктами електронної комерції. Продавалися як самі видання в цілому, що надсилаються користувачам не в традиційному, друкованому, а вже в електронному вигляді, так і рекламне місце, що відразу ж відкрило нові перспективи продажів.

Довгий час інтернет комерція полягала в основному в продажу рекламного місця, електронних видань і програмного забезпечення. Погодьтеся, досить вузька область, абсолютно не приваблює широку аудиторію покупців. Але з розвитком мережевих технологій стали доступні нові сервіси, відповідно, з'явилися нові форми ресурсів, функціональність яких була вже направлена ??на здійснення продажів іншого типу.

Розвиток електронної комерції
 
Як тільки продавець виявив нову нішу для реалізації власної продукції, в мережі інтернет з'явилися різні комерційні напрямки, суть яких зводилася до одного: здійснення продажів продукції або послуг покупцеві. Варто зазначити, що перспективи позиціонування фірми в мережі інтернет були цілком привабливі. В першу чергу, істотно розширювалася географія продажів, адже для ознайомлення з товаром не потрібно було нікуди їхати. Досить було зайти на сайт і отримати всю необхідну інформацію, яка мала вплив на майбутню співпрацю.

Інтернет комерція стала розвиватися повним ходом. Буквально за кілька років всесвітню мережу наповнили різні ресурси, які за структурою були якнайкраще пристосовані під продажу. Також вони включали в себе різноманітні сервіси, які дозволяли переводити кошти на рахунок покупця з мінімальною складністю.

Як відомо, процес купівлі-продажу неможливий без грошей. Потреба в електронних засобах була заповнена відразу ж, як тільки вона виникла. З'явився ряд платіжних систем, які здійснювали операції з електронними грошима, з можливістю їх введення і виведення за допомогою банківських організацій. Перерахунки здійснювалися миттєво, що і визначало основне зручність роботи з ними. Відповідно, стали розвиватися такі напрямки як обмін валют та інші операції, пов'язані з фінансами.

Такий хід подій був цілком визначений. Розширення географії продажів цілком природно викликало необхідність виникнення електронних грошей для здійснення платежів і обмін електронних аналогів валют, тому як банківські перекази між країнами є не завжди зручним варіантом оплати, який не відрізнявся до того ж необхідною оперативністю.

На даний момент інтернет комерція здійснюється як за допомогою звичайних способів оплат, так і за допомогою оплати електронними грошима. В кожному окремому випадку продавець вибирає більш зручний варіант індивідуально, адже, наприклад, якщо інтернет комерція полягає в регіональних продажах, немає необхідності використовувати систему WebMoney, в даному випадку достатньо буде звичайних переказів на банківський рахунок. Якщо ж продажі здійснюються і по окремо взятій країні, і по країнах ближнього і далекого зарубіжжя, зручніше використовувати одну з платіжних систем, яка зробить розрахунки зручними і для покупця, і для продавця.

Розвиток віртуальних продажів

На сьогоднішній день інтернет комерція набула широкого розвитку. У мережі інтернет можна купити практично будь-яку продукцію або послугу. Переважна більшість підприємств має свій сайт, який служить в якості своєрідної візитівки компанії. На сайті розміщується вся необхідна інформація про фірму, а також контактні дані та реквізити, що дає можливість оперативного зв'язку з компетентними співробітниками. Такий ресурс є рекламним носієм і позиціонує компанію в мережі інтернет.

Як і звичайні продажу, віртуальна реалізація продукції неможлива без відповідної реклами. Мережа Інтернет досить обширна і містить величезну кількість ресурсів подібної спрямованості, тому, щоб виділитися серед них, потрібно докласти певних зусиль. Варто відзначити, що існує певна специфіка в області віртуальної реклами, і використовуються тут зовсім інші підходи. Так, для того щоб підвищити відвідуваність ресурсу, а значить, і товарообіг, необхідно здійснювати не тільки вплив на покупця, як у випадку зі звичайною рекламою, а й виконувати певні технічні завдання, спрямовані на підвищення рейтингу сайту в пошукових системах.

Можна сказати, що інтернет комерція є окремим видом здійснення угод купівлі-продажу, функціональність якого базується на використанні нових технологій, і, відповідно, вимагає нових рішень.

Варто відзначити, що успішність діяльності у всесвітній мережі в значній мірі залежить від різних зовнішніх факторів. Якщо в реальних продажах для успіху потрібно небагато, а саме затребуваність товару, прийнятна ціна і хороша якість, то в мережі інтернет також важливе уміння піднести продукцію і забезпечити покупцеві найбільш зручні умови здійснення покупки.

На даний момент найбільш успішною моделлю продає ресурсу є інтернет магазин, який робить таку сферу як інтернет комерція зручною для покупця. Ретельно продумані дизайни, приємні для сприйняття, створюють спочатку позитивне враження і спонукають до купівлі. А інтуїтивно зрозумілий інтерфейс дає можливість з легкістю користуватися сервісом навіть початківцям користувачам.

Запорука успішної комерції в мережі інтернет
 
Як вже говорилося раніше, інтернет комерція має свою специфіку, і неспеціалісту швидко розібратися в даній області навряд чи вдасться. Тому гарантією успішної реалізації комерційної пропозиції в мережі інтернет є спочатку професійний підхід. Якщо реалізацією проекту з найпершої стадії будуть займатися фахівці, домогтися успіху буде нескладно, адже будуть створені всі умови для позитивного сприйняття пропозиції потенційними покупцями.

Інтернет комерція - це не тільки сам процес реалізації продукції. Це поняття досить широке, що включає в себе цілий ряд завдань, починаючи від створення конкурентоспроможної ідеї і закінчуючи технічною реалізацією всього проекту. Тому в процесі втілення вдалої ідеї в реально діючу схему задіяна велика кількість фахівців різного профілю.

Чи варто говорити, що найбільш вдалими є саме комплексні рішення, і для реалізації своєї бізнес ідеї варто звертатися в організації, що пропонують послуги широкого спектру. Саме в цьому випадку можна розраховувати на повну відповідність результату всім необхідним вимогам, що і буде гарантією популярності ресурсу в майбутньому, а, відповідно, його прибутковості.

Також не можна залишати поза увагою і необхідність подальшої популяризації ресурсу, тому що успішна інтернет комерція без відповідної реклами неможлива.

Розглядаючи варіанти реалізації бізнес проектів як завжди не можна не відзначити відмінну роботу фахівців SoftERP. Повна відповідність з поставленими завданнями і оптимальне впровадження нових технологій сприяє створенню спочатку прибуткових ресурсів.

Вони приємні для сприйняття, гармонійно структуровані, прості в роботі, але разом з тим являють собою зразок складних технічних рішень, що дозволяють сайту працювати без збоїв при максимальному навантаженні. Окрема увага приділяється автоматизації ресурсу, завдяки чому є можливість істотно скоротити витрати на утримання штату при збереженні якості та швидкості обробки замовлень. Саме завдяки можливості автоматизації основних бізнес процесів сучасна інтернет комерція стала максимально ефективним інструментом реалізації продукції будь-якого типу при мінімальних витратах на забезпечення всього процесу купівлі-продажу, починаючи від обробки замовлення і закінчуючи відвантаженням зі складу.

Основні проблеми в реалізації комерційних пропозицій

Якщо ви думаєте, що відкрити віртуальний магазин в мережі інтернет просто - ви не помиляєтеся. Це дійсно просто, якщо на вас працює команда професіоналів SoftERP, які нададуть і готові, і спеціально розроблені технічні рішення для вашого ресурсу. Крім цього, вони організують рекламну кампанію, розкрутку сайту, проведуть реєстрацію в каталогах і здійснять ряд інших робіт, без яких інтернет магазин навіть з найвигіднішими цінами і найпопулярнішим товаром просто загубиться на просторах мережі Інтернет.

Успішна інтернет комерція передбачає рівноцінне увагу всім впливає на популярність ресурсу факторам, але навіть тоді не можна гарантувати успіх бізнес проекту. У кожному конкретному випадку потрібні індивідуальні рішення, тому що в мережі Інтернет усереднений підхід сприяє отриманню середніх, а то і досить низьких результатів, і не більше того.

Можна сказати, що інтернет комерція - це своєрідне мистецтво. Мистецтво відчувати потребу покупця і оперативно її задовольняти повною мірою. Мистецтво інтегрувати складні технічні рішення, які спрощують роботу сайту, але, тим не менш, не роблять його примітивним. Мистецтво вираження в графічній і текстовій формі основної ідеї фірми і її спрямованості, відносини до покупців і багато чого іншого, що відразу ж відчувається по приходу в реальний магазин і має відчуватися покупцем віртуальним при відвідуванні сайту.

На даний момент інтернет комерція перетворилася з банальної купівлі-продажу в досить цікаву область діяльності, в якій знаходять реалізацію найризикованіші ідеї, і при відповідній їх реалізації, як не дивно, вони починають приносити разючу прибуток.

Якщо вас привабила можливість реалізації продукції за допомогою мережі Інтернет, ми завжди раді запропонувати вам весь комплекс послуг, необхідних для втілення в життя вашої бізнес ідеї. Ми впевнені, що сучасні рішення по автоматизації бізнес процесів, а також послуги фахівців іншого профілю повністю задовольнять найвищі вимоги.

Безкоштовна
консультація:

Заповніть форму і наш менеджер зв'яжеться з вами
Зателефонуйте мені Або задайте нам свої питання у повідомленні Повідомлення
SOFT.ua Логотип компанії
бул. Миколи Міхновського, 17А 01042 Київ, Україна
+380965281088 +380950225384 +16469806259 +16478466658 infos@soft.ua