Управління дзвінками

Управління дзвінками і синхронізація з erp системою - це єдиний можливий варіант, який гарантує злагоджену роботу центру обробки дзвінків. Як відомо, від своєчасності реагування операторів на запити залежить думка клієнтів про фірму або про будь-якому продукті. Якщо в центр підтримки неможливо додзвонитися, або ж при наявності зв'язку оператор не може чітко відповісти на поставлене запитання, рейтинг фірми в очах покупця стрімко падає. Але не можна не відзначити, що і питання клієнти можуть задавати абсолютно різні, і дуже часто звичайний оператор просто не володіє необхідною інформацією для надання найбільш повної відповіді. У такому випадку йому потрібно самостійно знайти потрібні відомості в базі даних або ж при відсутності необхідного доступу переключити клієнта на більш компетентного співробітника. Ефективне управління дзвінками і синхронізація з erp системою дозволяє забезпечити оперативний доступ до інформації, а також автоматичне регулювання інформаційного потоку. При використанні системи SoftERP можна налагодити найбільш оптимальну взаємодію між підрозділами центру обслуговування дзвінків, що позитивно позначиться на якості роботи.

Безкоштовна
консультація:

Заповніть форму і наш менеджер зв'яжеться з вами
Зателефонуйте мені Або задайте нам свої питання у повідомленні Повідомлення
SOFT.ua Логотип компанії
бул. Миколи Міхновського, 17А 01042 Київ, Україна
+380965281088 +380950225384 +16469806259 +16478466658 infos@soft.ua