Аналіз прайсів
Аналіз прайсів - необхідна процедура, яка дозволяє отримати актуальну інформацію про тенденції ринку. На основі отриманої інформації здійснюється планування закупівель і ціноутворення. Крім цього, інформація з прайс-листів має вплив і на інші функціональні процеси підприємства. На сьогоднішній день процес аналізу прайс-листів проводиться в автоматичному режимі за допомогою спеціального програмного забезпечення. Впровадження системи SoftERP направлено на автоматизацію більшості бізнес процесів, в тому числі автоматизується і обробка інформації. Якщо раніше цей процес вважався трудомістким і витратним за часом, то зараз на обробку та аналіз прайсів йде мінімум часу. Але можливості системи цим не обмежуються. Вона використовується для автоматизації бізнес процесів і інших підрозділів компанії. Крім цього, при впровадженні SoftERP формується загальна база даних, в яку надходить інформація з усіх відділів фірми. Співробітники компанії можуть скористатися цією інформацією, що надається в електронному вигляді, в будь-який час і без затримок, якщо їх рівень доступу відповідає заданим запитам.