Crm система
Crm система є складовою частиною SoftERP, яка призначена для забезпечення найбільш активної взаємодії з клієнтами в автоматичному режимі. Функціональність системи полягає в збереженні і структуруванні всієї що надходить інформації про клієнта, на основі якої в подальшому проводиться прогнозування розвитку відносин. Варто відзначити, що збереження цінних клієнтів є важким завданням, тому що на даний момент постійно відбувається конкурентна боротьба, і інші фірми не упускають можливості надати більш привабливі пропозиції своїх послуг. Тому лояльність покупця грає першорядну роль у визначенні переваг, що необхідно враховувати при побудові взаємовідносин з клієнтами. Crm система відкриває повний спектр можливостей роботи з клієнтом, в тому числі і можливість використання різноманітних засобів комунікації. Будь-яка інформація про покупця зберігається в централізованій інформаційній базі, і при повторному зверненні можна в оперативному режимі отримати дані про його перевагах, а також попередній досвід спілкування та заплановані заходи, спрямованих на поліпшення взаємин і підвищення якості обслуговування.