Дослідження конкурентів
Постійне дослідження конкурентів - це запорука успіху будь-якої компанії. Не можна підтримувати гідну конкурентоспроможність без аналізу інформації про динаміку розвитку компаній конкурентів. Через це упущення в роботі аналітичного центру багато фірм втрачають своїх покупців, тому що на ринку з'являються більш привабливі та вигідні пропозиції. Різні маркетингові стратегії дозволяють ефективно залучати цільову аудиторію і фірми, що працюють в одній області, використовують різні підходи для активізації інтересу покупця. По суті, конкурентоспроможність можна назвати абсолютним значенням. Можливості та перспективи фірми розглядаються в порівнянні з можливостями конкурентів, і таке значення як конкурентоспроможність можна визначити як можливість випередження суперників на ринку в будь-яких областях. Своєчасне дослідження конкурентів дозволяє виявляти їх слабкі і сильні місця і створювати конкурентоспроможні пропозиції на товарному ринку. Але не всі компанії можуть собі дозволити розширити штат і створити аналітичний відділ, який займається цим питанням. Якщо такої можливості не представляється, клієнти компанії SoftERP завжди можуть замовити дану послугу у нас.