Магазини
Магазини є спеціалізованими торговельними майданчиками для реалізації продукції різного типу. За способом реалізації торгові точки можуть бути розділені на реальні і віртуальні. У першому випадку продаж здійснюється традиційним способом. У другому реалізація продукції відбувається за допомогою мережі інтернет, а саме за допомогою спеціалізованих сайтів з наявністю можливості вибору товару і його оплати. Також ці два способи можуть бути взаємодоповнюючими, в такому випадку віртуальний і реальний магазини працюють одночасно.
Щоб торгова точка працювала чітко і злагоджено, необхідна постійна зв'язок з бухгалтерією, складом, відділом менеджменту, відділом логістики, відділом закупівлі та іншими підрозділами компанії для оперативного обміну інформацією. Оптимальним вирішенням цієї проблеми можна назвати впровадження системи SoftERP, з інтеграцією якої підприємство обзаводиться загальною інформаційною базою, в яку надходить вся інформація про діяльність фірми. Крім цього, система SoftERP дозволяє істотно поліпшити роботу компанії шляхом автоматизації трудомістких бізнес процесів, що дозволяє оперативно переробляти великі обсяги інформації без залучення додаткових співробітників.