Розширення географії продажів і інші можливості в традиційному бізнесі
Таке словосполучення як оffline бізнес зустрічається досить часто і має на увазі під собою традиційний бізнес, не пов'язаний з мережею інтернет. Сам термін offline дослівно можна перекласти як «поза мережею», що і визначає подальше значення різних словосполучень. У нашому варіанті розглядати будемо бізнес звичайний, тобто, традиційний магазин, розташований в реалі.
Сказати, що традиційні продажу не пов'язані з мережею інтернет досить складно. На даний момент можливість популяризації бренду, продукції або торгової точки за допомогою рекламних компаній в мережі не упустить жоден виробник або продавець. У переважній більшості випадків компанії, що практикують саме оffline бізнес, мають свій сайт або ж невелику сторіночку, яка представляє їх в мережі інтернет. Також досить часто на електронних дошках оголошень і ресурсах подібної спрямованості розміщуються оголошення для залучення нових покупців. Навіть в тому випадку, коли жоден з цих способів не використовується, фірми, бренди і продукція часто стають предметом обговорення на форумах і різних тематичних ресурсах, тому повністю розділити традиційний продаж і мережу інтернет практично неможливо.
Відповідно, у реальних магазинів з'являється можливість розширення географії продажів за допомогою сучасних технологій. Погодьтеся, магазин, який реалізує, наприклад, трикотаж в одному місті, має багато конкурентів, в той час як в іншому регіоні має місце суттєва потреба в трикотажних виробах. Щоб розширити оffline бізнес, прив'язаний за географічною схильності, необхідно виділяти кошти для поїздки менеджерів в інші райони з діловими пропозиціями, і ці поїздки не завжди можуть бути результативними. Набагато простіше організувати аналіз купівельної потреби в мережі інтернет, так само як і зв'язатися з потенційними партнерами і надати всю необхідну інформацію про продукцію. Такий підхід дозволяє без значних витрат розширити географію продажів і підвищити рівень товарообігу, відповідно, і прибутковість підприємства. Але складності в синхронізації роботи складів, реального магазину і віртуальних продажів часто зупиняють і виробників і продавців, для яких оffline бізнес є більш звичним і зрозумілим.
Створення загальної бази даних і перспективи віртуальних продажів
У кожному бізнесі є свої складності, і оffline бізнес тому не виключення, хоча даний спосіб продажів використовується дуже давно. Основна складність - це організація оперативного обміну інформацією між підрозділами. Практично кожна людина зустрічався з ситуацією, коли при зверненні в магазин за продукцією, заявленої в рекламній акції за зниженою ціною, дана категорія товару вже була відсутня. І з'ясовувалося це за допомогою менеджера, що подає запит на склад, де після перевірки товару і визначалося його відсутність. Те ж можна сказати і про оптові покупки, коли з'ясовувалося, що необхідної кількості продукції немає в наявності вже після оформлення замовлення. Подібних випадків чимало, і якщо це все може відбуватися в одній торговій точці, відповідно, при підключенні віртуальної торгівлі плутанина стає ще більше. Але цього можна уникнути в тому випадку, якщо вся інформація від кожного підрозділу магазину буде надходити в загальну базу даних. При наявності загальної бази даних інформацію про наявність товару на складі, кількості продажів за певний час або за зведений період, станом кожного замовлення і тому подібні відомості можна отримати протягом декількох секунд. Відповідно, оffline бізнес стає більш налагодженим і функціональним, що підвищує конкурентоспроможність і дає можливість розвитку, наприклад організації віртуальних продажів.
На сьогоднішній день сучасні технології надають можливість суттєво поліпшити функціональність підприємства, і в даному напрямку найбільш перспективним рішенням можна назвати систему SoftERP. Впровадження даної системи в уже діючий оffline бізнес так само зручно, як і створення бізнесу «з нуля» на основі SoftERP.
Переваги такого підходу однозначні. В першу чергу оffline бізнес працює при використанні загальної бази даних, яка дозволяє отримувати актуальну інформацію з будь-якого підрозділу фірми без затримок. По-друге, всі бізнес процеси стають абсолютно прозорими, що направлено на організацію контролю над співробітниками, ефективність роботи кожного з яких можна визначити за отриманими даними. По-третє, керівник має доступ до інформації щодо стану ринку, проведення маркетингових заходів, даними по їх результативності, змін у ціновій політиці постачальників і тому подібним даних, які необхідні для прийняття зважених керівних рішень.
Також оffline бізнес отримує можливість автоматизації ряду бізнес процесів, які займають велику кількість часу і сил співробітників, що знову ж таки позначається позитивним чином на роботі підприємства в цілому. І це лише невеликий перелік переваг, які гарантує система SoftERP. Зазвичай при впровадженні програми все те, що здавалося складним і вимагає граничної уваги, стає простим і зрозумілим, так що продуктивність роботи співробітників відразу ж підвищується в кілька разів.
Тепер можна повернутися до можливості розширення географії продажів і бізнесу в цілому. Якщо оffline бізнес стає налагодженим, досить просто організувати збут продукції за допомогою мережі інтернет, особливо в тому випадку, якщо на допомогу приходять компетентні фахівці, готові надати ряд стандартних рішень або ж розробити індивідуальну програму розширення продажів. При інтеграції системи SoftERP функціонування реального магазину проходить без збоїв навіть при приєднанні додаткової торговельної площадки, тому що вся інформація обробляється в реальному режимі, і будь-яка зміна стану справ на складах, у постачальників або у покупців відразу ж відбивається в загальній базі даних.
Крім цього компанія SoftERP пропонує своїм клієнтам такі послуги як створення інтернет магазину або будь-якого іншого ресурсу, розробка рекламних кампаній, проведення аналізу ринку, проведення різних маркетингових заходів, розкрутку і просування сайту, створення відповідного іміджу фірми та інші роботи, що дозволяють підняти оffline бізнес на новий рівень і використовувати додаткові можливості реалізації товару.
Варто відзначити, що практика використання електронних торговельних майданчиків на додаток до реальних магазинах вже є загальноприйнятою, і саме розширення такої області як оffline бізнес відкриває нові перспективи і перед продавцями, і перед виробниками. Якщо ви бажаєте збільшити рентабельність підприємства та його прибутковість, в будь-який зручний для вас час, ви можете звернутися до фахівців компанії SoftERP, які підберуть можливості поліпшення роботи вашого підприємства на індивідуальній основі відповідно до об'єктів.