Прайсообразованіе на основі цін конкурентів

Прайсообразованіе на основі цін конкурентів полягає в аналізі вартості продукції по відношенню до аналогічних товарів інших фірм виробників. При аналізі визначається конкурентоспроможність продукції. Даний захід складається з чотирьох етапів. На першому етапі проводиться аналіз товарного ринку і підбір відповідних пропозицій, які за умовами будуть максимально наближеними до характеристик пропонованого вашою фірмою продукту. При підборі, зазвичай, в розрахунок береться продукція тих фірм, які займають гідне місце на товарному ринку в певній галузі. Другий етап полягає у визначенні комплексних параметрів, за якими буде проводитися порівняння. У переважній більшості випадків такими параметрами служать якості продукції, що представляють інтерес для покупців і мають впливає значення при виборі. На третьому етапі проводиться розрахунок інтегрального показника. Четвертий етап полягає у визначенні вартості споживання товару з урахуванням конкурентних умов на ринку. Весь цей процес є досить трудомістким, але на даний момент прайсообразованіе на основі цін конкурентів можна здійснювати в найбільш стислі терміни при використанні системи iShopERP.