Парафії
Парафії можна назвати в загальному розумінні цього слова надходженнями на склад певних матеріальних цінностей, тобто товарів. Кожен прихід необхідно зафіксувати у відповідній документації і скласти прибутковий касовий ордер. Після цього можна припустити, що інформація про нову партію товарів відразу ж надійде в магазин, але це не завжди так. У тому випадку, якщо склад віддалений, а це буває досить часто, про наявність нового надходження менеджери магазину дізнаються через певний, іноді цілком суттєвий проміжок часу. І навіть в тому випадку, якщо склад розташовується безпосередньо в магазині, на оприбуткування товару та складання необхідних документів йде дуже багато часу. Уникнути непотрібної паперової тяганини дає можливість система SoftERP, функціонування якої базується на загальній базі даних. Будь-які парафії відразу ж фіксуються, і інформація про надходження стає доступна в той же момент в електронному вигляді. Відповідно, актуальною інформацією можуть відразу ж оперувати менеджери, які при повній інформованості про стан справ на складі можуть направляти туди замовлення і резервувати потрібну кількість продукції, що дозволяє оперативно обслуговувати покупців.