Система вихідних дзвінків
Система вихідних дзвінків необхідна для оптимізації функціональності всіх підрозділів, центру обробки дзвінків. В її можливості входить розподіл дзвінків відповідно до пріоритетів серед операторів, перегляд даних по клієнту із зазначенням альтернативних можливостей зв'язку, управління вихідними дзвінками в режимі реального часу, занесення заявок на вихідні дзвінки і результатів обдзвону в загальну базу даних, автоматичний масовий дзвінки клієнтів і ініціювання дзвінка в автоматичному режимі, в залежності від певної події. Також даний модуль системи SoftERP має різні інші функції, що дозволяють максимально спростити роботу call центру і оптимізувати взаємодію його підрозділів. Такий підхід спрямований на поліпшення роботи з клієнтами і зменшення фактів неможливості з'єднання або перевищення ліміту очікування. Система вихідних дзвінків є можливістю ефективного виконання ряду завдань в автоматичному режимі, що позитивно відбивається на якості роботи співробітників. Автоматизація певних завдань дозволяє налагодити оперативне обслуговування клієнтів і підвищити конкурентоспроможність фірми.