Створення online і offline магазину
Створення online і offline магазину істотно відрізняється між собою через велику відмінності в підході при реалізації товару. Спочатку в даному випадку втілюються в життя дві різні системи, принцип роботи яких подібний, але відрізняється способом вибору, покупки і збирання врожаю.
Оффлайн торгівля являє собою традиційну форму реалізації продукції. Для організації такого бізнесу необхідна реальна торгова площа, штат продавців і менеджерів, склад і інші необхідні складові традиційної торгівлі. Це пов'язано з істотними витратами, і при цьому не можна не випускати з уваги, що прибутковість починання залежить від багатьох факторів, починаючи від розташування магазину і закінчуючи бюджетом на рекламні кампанії.
Онлайн торгівля являє собою торгівлю в мережі інтернет. В даному випадку в якості торгового майданчика виступає сайт з можливістю вибору товару, його замовлення та оплати. При такому підході витрати істотно скорочуються, адже вартість створення такого ресурсу набагато нижче, ніж вартість покупки або оренди приміщення під реальну торговельну точку.
Спочатку створення online і offline магазину проводиться за однаковим сценарієм. Вивчається стан справ на товарному ринку, характеристики продукції, визначається цільова аудиторія і її потреби, а також здійснюється ряд інших досліджень, спрямованих на вироблення перспективної стратегії розвитку бізнесу.
Але, так як створення online і offline магазину має відмінність за принципом реалізації товару, в подальших етапах спостерігається суттєва розбіжність у підходах при реалізації ідеї.
Варто відзначити, що на даний момент онлайн і оффлайн бізнес з різних понять перетворився у взаємодоповнюючу структуру. Реальний магазин може бути доповнений віртуальної торговим майданчиком і навпаки, при розвитку бізнесу в мережі інтернет в подальшому є перспектива організації оффлайн торгівлі. Складність взаємодії різних систем з легкістю усувається при впровадженні сучасних моделей організації управління підприємством. Так, система SoftERP дозволяє однаково ефективно управляти і реальними і віртуальними продажами, повністю синхронізуючи дії всіх підрозділів підприємства. Стає можливим створення online і offline магазину з єдиним управлінням і загальною базою даних, що необхідно для повного контролю над роботою підприємства в цілому.
При організації бізнесу будь-якого типу не можна залишити без уваги необхідність автоматизації бізнес процесів. Як відомо, багато хто з них досить складні за своєю структурою, і тому їх продуктивність складно визначити. Але саме вони є необхідною складовою будь-якої торгівлі, і від їх функціональності залежить функціональність магазину. При впровадженні системи SoftERP проводиться ретельне вивчення і аналіз бізнес процесів клієнта і на основі отриманої інформації складається звіт про їх продуктивності.
В даному випадку створення online і offline магазину з керуванням на основі системи SoftERP є найбільш перспективним з кількох причин. По-перше, автоматизуються основні трудомісткі процеси, що дозволяє істотно знизити навантаження на співробітників і уникнути негативного впливу людського фактора. По-друге, всі бізнес процеси стають абсолютно прозорими і тому максимально ефективними. Відповідно, створення online і offline магазину при використанні системи SoftERP можна назвати найбільш вигідним і зручним варіантом організації продажів.