Статистика call-центру
Статистика call-центру - це необхідний і дуже зручний у використанні модуль, що дозволяє отримувати статистичні дані по роботі центру в режимі реального часу. На основі аналізу статистики в більшості випадків будуються подальші плани розвитку компанії і визначаються пріоритетні напрямки, і статистика call-центру є досить важливою складовою загальних статистичних даних по підприємству. Отримувати своєчасну звітність дозволяє система SoftERP, в можливості якої входить генерація різних звітів в залежності від заданих параметрів. При цьому звітність складається на основі готових шаблонів, що істотно спрощує обробку і аналіз документації. Також даний модуль дозволяє отримувати інформацію про вхідні та вихідні дзвінки з можливістю перегляду її з використанням різних фільтрів і перенесення даних із загальної інформаційної бази на інші носії або в інші бази даних. Окремо варто відзначити таку функцію модуля як пошук записів телефонних розмов операторів з клієнтами за певними параметрами і можливість імпорту файлів, що істотно полегшує їх обробку при аналізі.