Централізована запис телефонних розмов
Централізована запис телефонних розмов необхідна для забезпечення контролю над роботою операторів. Також дана функція зручна для проведення навчання молодого персоналу або для підвищення кваліфікації досвідчених службовців, тому що дає можливість на готових прикладах розбирати помилки в побудові діалогу з клієнтом і формувати різні варіанти коректних і професійних відповідей незалежно від ситуації. Варто відзначити, що робота операторів call центру досить складна і специфічна. Протягом робочого дня їм доводиться стикатися з різними клієнтами, в тому числі і відверто недоброзичливими, які згодом можуть звинуватити оператора в некомпетентності і непрофесіоналізмі. Централізована запис телефонних розмов дозволяє повністю уникнути необгрунтованих звинувачень або ж, якщо непрофесіоналізм насправді був присутній, прийняти оперативні заходи по усуненню можливості повторення таких ситуацій. Система SoftERP містить модуль записи розмов, який також дає можливість пошуку записів за певними параметрами - архівування інформації, імпорту та прослуховування, що забезпечує його належне зручність у використанні.