Управління дзвінками і синхронізація з бізнес процесами
Управління дзвінками і синхронізація з бізнес процесами - це обов'язково умова ефективної роботи call центру підприємства. Як відомо, всі дзвінки від клієнтів обробляються, і на основі отриманої інформації виводяться статистичні дані, які не можуть не впливати на функціонування фірми. Статистика є досить цінними відомостями, і, аналізуючи її, фахівці визначають подальший шлях розвитку компанії. Відповідно, для будь-якого підприємства необхідність налагодити оперативну обробку дзвінків від клієнтів має істотну важливість. На сьогоднішній день управління дзвінками і синхронізація з бізнес процесами найбільш часто здійснюється при використанні системи SoftERP. І це можна назвати вірним рішенням проблеми, тому що можливості системи дійсно вражають. З поставленими завданнями SoftERP справляється без праці, а співробітникам зручно працювати з її простим і зрозумілим інтерфейсом. Навчання новачків проходить буквально протягом декількох днів, що дозволяє оперативно готувати необхідні кадри для роботи в центрі обробки телефонних дзвінків.