Поштова розсилка
Еmail реклама полягає в розсилці рекламних повідомлень на поштові адреси. За видами таку рекламу можна розділити на спам і розсилку по підписці. Загальновідомо, що розсилка спаму присікається досить швидко з істотною шкодою для репутації сайту рекламодавця, в той час як розсилка по підписці може стати ефективним методом підвищення відвідуваності сайту і популяризації продукції. Щоб email реклама проводилася за передплатою, необхідно зробити сайт цікавим і корисним для відвідувачів, щоб користувачі побажали дізнаватися про нові публікації або надходженнях до інтернет-магазин відразу ж. Тільки в цьому випадку email реклама буде мати максимальну ефективність і не буде кваліфікована як спам. Використовуючи розсилку по електронній пошті, можна налагодити двосторонній зв'язок зі споживачами, що сприяє оперативному реагуванню на зміни в перевагах цільової аудиторії. Фахівці компанії SoftERP практикують даний вид реклами в комплексі з іншими методами популяризації і окремо, для повідомлення передплатників сайту в оперативному режимі про появу новинок або будь-яких змін, що необхідно для підтримки інтересу до сайту і пропонованої продукції.