Функції роботи з дзвінком
Функції роботи з дзвінком - це модуль системи SoftERP, призначений для забезпечення оптимальної обробки телефонних дзвінків. У можливості модуля входить управління черговістю вхідних викликів, оперативне переключення вхідних дзвінків при роботі в групі, одночасне підключення до декількох телефонних лініях, режим утримання номера при очікуванні, а також перемикання на різні внутрішні і зовнішні номери, в тому числі і на номери автоматичної обробки надійшов виклику. Крім цього, реалізована функція переходу на іншого оператора, обслуговуючого поточне завдання і переключення лінії на роботу по іншому завданні. Всі ці можливості дозволяють оптимізувати роботу call центру і створити адекватну навантаження на кожного оператора відповідно до його компетенції. Такий підхід спрямований на поліпшення якості обробки дзвінків, збільшення взаємодії з клієнтами, що в кінцевому результаті позитивно позначається на іміджі компанії і, відповідно, на продажах. Функції роботи з дзвінком, реалізовані в модулі системи SoftERP, включають в себе оптимальний набір дій, які виробляють оператори при обробці телефонних з'єднань з клієнтами.