Нові концепції виробництва
 
Дослідження продукту - це ряд методів, що дозволяють визначити передбачувану популярність продукту до його виходу у вільний продаж. Варто відзначити, що сучасний ринок перенасичений різноманітною продукцією, і досить складно запропонувати покупцям щось нове, що гарантовано буде користуватися попитом. Але тільки не в тому випадку, якщо завчасно було проведено дослідження продукту, яке визначило основні вимоги. Набагато простіше гарантувати популярність товару, якого дійсно не вистачає на товарному ринку, ніж випустити зразок продукції, який загубиться серед йому подібних, і відповідно не приверне уваги покупців. Відповідно, дослідження продукції полягає у визначенні різного роду можливостей випуску продукції, яка буде відповідати певним вимогам і спочатку користуватися попитом. Це може бути як абсолютно новий продукт, проміжний товар, супутній, або ж продукція в новій формі або упаковці. Компанія SoftERP може запропонувати вам послуги в даній області, які допоможуть зорієнтуватися в перевагах і бажаннях вашої цільової аудиторії.

Безкоштовна
консультація:

Заповніть форму і наш менеджер зв'яжеться з вами
Я хочу, щоб мені перетелефонували! Передзвоніть мені! Я хочу Вам написати повідомлення! Напишіть мені!