Визначення мотивації покупця
Дослідження цільової аудиторії полягає у визначенні факторів, які безпосередньо впливають на активізацію купівельної спроможності. Як відомо, для того, щоб споживач зробив покупку, йому необхідно створити для цього певні умови. Мотивація покупця - ефективний метод підвищення продажів але здійснити мотивацію неможливо без відповідних досліджень, в ході яких споживачі будуть розділені на сегменти відповідно до визначених об'єднуючим критеріям. Дослідження цільової аудиторії включає в себе складання образу споживача з урахуванням географічних, соціальних, психологічних та інших характеристик. Проводиться також аналіз відвідуваності сайту, перевагу в покупках, їх обсяги і визначення цінової категорії. Отримана інформація використовується для формування найбільш ефективної маркетингової стратегії, яка необхідна для підвищення активності покупців і популярності продукції. Компанія SoftERP пропонує оперативний збір та аналіз інформації, необхідний для мотивування покупців і створення найбільш оптимальних умов для купівлі продукції. Всі роботи проводяться компетентними фахівцями.