Клієнти та їх цінність для компанії

Для будь-якого підприємства клієнти представляють собою достатню цінність, тому що частина з них є покупцями продукції, і відповідно забезпечує прибуток фірми. Можна припустити, що чим більше клієнтів у фірми, тим більше прибутку, але це не зовсім так. В принципі, кількість клієнтів теж відіграє вагому роль в підвищенні конкурентоспроможності підприємства, але, тим не менше, достатню увагу необхідно приділити їх цінності для підприємства. Варто відзначити, що не тільки покупці є клієнтами. Дане визначення відноситься до всіх юридичних і приватних осіб, які мають якесь взаємовигідні відносини до вашої фірми. Це можуть бути постачальники, оптові покупці і роздрібні, вкладники, партнери та будь-які інші особи, що користуються послугами вашої компанії або надають вам послуги. Тому в будь-якій фірмі є клієнтська база, яка містить чітко сегментированную і класифікованої інформацію про клієнтів. Також ця база містить умови бізнес процедур і історію взаємин між фірмою і клієнтом, а також будь-яку іншу інформацію, що має будь-яку цінність. Вся інформація про клієнта підлягає регулярному аналізу, що направлено на поліпшення взаємин і чіткість бізнес процедур.

Робота з клієнтською базою - обов'язкова умова поліпшення функціонування фірми, і в даній області система SoftERP надає оптимальні інструменти для роботи з клієнтами і визначення їх цінності для підприємства.

Зручність для виконання такого роду дій забезпечує єдина база даних, до якої вноситься вся інформація про клієнтів. Всі відомості про попередній практиці роботи та заплановані заходи зберігаються в електронному вигляді, і в будь-який час доступні для компетентних осіб. Такий підхід дозволяє істотно зменшити штат співробітників. При традиційній обробці інформації виникає необхідність у працівниках, в обов'язки яких входить отримання інформації з одного або декількох підрозділів компанії і складання відповідних документів в паперовому вигляді. Потім дані з документів знову потрібно переводити в електронний вигляд і вносити в інформаційну базу іншого підрозділу, що спеціалізується на аналізі даних про клієнтів і розробляє способи поліпшення взаємодії з ними. Система SoftERP істотно спрощує цю роботу і відкриває ширші можливості використання загальної клієнтської бази.

Наявність загальної бази даних, в якій реєструється будь-яке звернення клієнта і будь-яка інформація про взаємини, незалежно від її типу, дає можливість проводити постійний аналіз відомостей для різноманітних організаційних процедур. На підставі отриманих даних можна провести класифікацію, при якій клієнти будуть сегментовані з урахуванням їх значимості для підприємства.

Також не можна не відзначити можливість використання додаткових каналів взаємодії. Раніше традиційно використовувалася телефонна і електронна зв'язок, а також різні тематичні події і зустрічі. Зараз в якості додаткових каналів можна успішно використовувати реєстраційні форми, тематичні посилання, чати для спілкування та інші сучасні засоби спілкування.

Варто зазначити, що при наявності загальної бази даних при спілкуванні з клієнтом за допомогою будь-якого каналу зв'язку співробітник фірми матиме повну і найбільш актуальну інформацію та чітко визначати, яку цінність для фірми представляє даний клієнт. На підставі наявних даних співробітник може приймати зважені рішення про взаємодію без затримок і зволікань.

Система SoftERP дозволяє організувати ефективне управління клієнтами, планувати рекламні заходи, керувати збутом і постачанням і проводити всі необхідні дослідження. Це стає можливим завдяки тому, що клієнти мають свої персональні профілі, де відбивається повна інформація про взаємодію з фірмою. На основі цих відомостей клієнти розподіляються по цільових групах і класифікуються за категоріями.

Даний підхід дозволяє не тільки підбирати найбільш оптимальні канали зв'язку, але і проводити ефективні рекламні кампанії з чітким визначенням цільової аудиторії і точним таріфіцірованіем витрат.

Також, завдяки системі SoftERP, з'являється можливість зіставляти очікувані результати рекламних кампаній з фактичними даними з продажу, що направлено на поліпшення маркетингової стратегії і постійну координацію роботи відділів маркетингових досліджень, постачання і збуту.

Можна сказати, що завдяки системі SoftERP клієнти отримують персоналізований сервіс, що визначає суттєву вигоду у взаєминах, як для клієнта, так і для компанії.

Безкоштовна
консультація:

Заповніть форму і наш менеджер зв'яжеться з вами
Я хочу, щоб мені перетелефонували! Передзвоніть мені! Я хочу Вам написати повідомлення! Напишіть мені!