Актуальна інформація про всі області виробництва і збуту
Маркетингові дослідження є низкою заходів, що проводяться для одержання інформації про споживачів, ринку, конкурентів, а також про ціноутворення та інших важливих складових торгових процесів, необхідних для прогнозування подальших перспектив і поліпшення процесу просування товарів і послуг. Даний вид досліджень проводиться компетентними фахівцями і включає в себе досить широкий спектр дій, тому що дослідження стосуються всіх областей процесу виробництва і збуту продукції, що необхідно для отримання найбільш об'єктивної інформації.
Варто відзначити, що маркетингові дослідження можуть прогнозувати перспективи компанії на товарному ринку відразу ж після її появи. Ретельне вивчення конкурентів зі стабільними позиціями може відкрити таємницю їх успіху, а своєчасне коригування недоліків, виявлених в ході проведених досліджень, дає можливість в найкоротші терміни досягти таких же позицій, не здійснюючи помилок і роблячи висновки з невдач конкурентів. Тому маркетингові дослідження від SoftERP користуються великим попитом на завдяки повноті і актуальності одержуваної, і ретельно аналізується.