Зворотний дзвінок
Зворотній дзвінок - це послуга call центрів, яка дозволяє зв'язатися з клієнтом по його залишеної заявці або ж в тому випадку, якщо в момент дзвінка клієнта всі оператори були зайняті, і він не зміг вирішити свою проблему. Досить часто центри обробки телефонних дзвінків перевантажуються інформацією, і тоді клієнти не можуть додзвонитися до оператора. В даних випадках передбачена послуга зворотного зв'язку, коли оператор сам передзвонює клієнту і відповідає на всі питання, що цікавлять його питання. Це досить зручно, тому що такий підхід дозволяє раціонально розподіляти потік інформації і не перевантажувати систему центру. Але для того, щоб реалізувати послугу зворотний дзвінок, необхідна централізована система управління дзвінками і загальна інформаційна база зі структурованими даними. Саме тому для забезпечення роботи call центрів оптимально підходить система SoftERP, яка представляє собою нове програмне рішення, що дозволяє автоматизувати більшість процесів. Більш докладно про можливості SoftERP завжди можна дізнатися у наших фахівців, які надають найбільш докладні консультації нашим клієнтам, які цікавляться даним питанням.