Підготовчі етапи рекламних акцій
Підготовка рекламної кампанії починається з початкового обґрунтування її необхідності та доцільності проведення заходу. Сам процес підготовки є багатоступеневим і чітко визначеним. В першу чергу проводитися маркетинговий аналіз. Потім здійснюється цільове спрямування реклами і визначається цільова аудиторія. Після цього визначається вибір засобів популяризації, виходячи з чого, складається кошторис, необхідна для проведення заходу. Але в деяких випадках вибір засобів і рекламних носіїв здійснюється виходячи з певного бюджету, що може мати суттєвий вплив на якість реклами при непрофесійному підході. Якщо ви плануєте рекламну акцію будь-якого масштабу, наші фахівці впораються з таким завданням як підготовка рекламної кампанії на найбільш високому рівні. І навіть при обмеженому бюджеті ви можете прибувати в повній впевненості, що співробітники SoftERP запропонують найбільш оптимальні методи популяризації товару. Варто зазначити, що при наявності досвіду роботи в цій галузі можна організувати ефективну рекламну кампанію при мінімумі вкладень, чому підтвердження - акції наших клієнтів.