Побудова службових алгоритмів
Побудова службових алгоритмів дозволяє істотно спростити роботу центру обробки дзвінків та зробити її максимально ефективною. Загальновідомо, що багато клієнтів не звертаються у фірму вдруге, якщо з першого разу у них не вийшло зв'язатися з оператором. Вони звертаються вже в інший магазин, і погана робота call центру призводить до втрати клієнтів, а відповідно, до зменшення кількості продажів. Але варто пам'ятати, що зазвичай такі центри обслуговує невелику кількість співробітників, відповідно, для їх ефективної взаємодії з клієнтами необхідно максимально автоматизувати систему і позбавити працівників від рутинної праці. Побудова службових алгоритмів направлено на автоматизацію ряду процесів, від яких залежить оптимальна робота центру. Так, при використанні даного модуля можна забезпечити автоматичний запуск перевірки різних сценаріїв, здійснювати автоматичну генерацію повідомлень і подій, проводити відправку повідомлень, а також виконувати ряд інших завдань. В даному випадку система автоматизації бізнес процесів SoftERP показала себе максимально ефективною, що підтверджують відмінні відгуки клієнтів нашої компанії.