Вплив на громадську думку
Абревіатура PR сталася від словосполучення public relations, що в перекладі означає «зв'язки з громадськістю». PR в Інтернеті проводиться в трьох випадках.
Товар або послуга тільки вийшли на ринок або плануються до запуску. В даному випадку PR полягає в інформуванні цільової аудиторії про появу нової продукції, акцентуванні уваги на її переваги, що в результаті сприяє порушенню інтересу покупців. Дані заходи дозволяють формувати ринок заздалегідь, готуючи покупців до появи нових товарів.
PR в Інтернеті для вже наявного на ринку товару. В даному випадку в завдання заходу входить пошук потенційних покупців, розширення клієнтської бази, поширення інформації про якісні відмінності від попередніх моделей.
PR в Інтернеті для товару або послуги, які давно присутні на ринку, але не користуються попитом через велику кількість негативних відгуків. В даному випадку проводяться заходи щодо нейтралізації негативних відомостей, поширення позитивної інформації і зміни упередженого ставлення.
Фахівці компанії SoftERP досконало володіють методиками впливу на громадську думку, тому результати проведених кампаній завжди вражають.