Обробка прайсів конкурентів
Для того щоб встановити оптимальне ціноутворення на продукцію, співробітникам компаній, що спеціалізуються в торгівлі приходиться часто розбирати прайси конкурентів на предмет вивчення цін на продукцію. Здавалося б, процес можна істотно спростити, встановивши програмне забезпечення для виконання даного завдання, але як виявляється на ділі, не все так просто. Досить часто одна і та ж позиція в прайсі може мати різне позначення і чи варто говорити, що в даному випадку програма не зможе зорієнтуватися, відповідно дані для аналізу спочатку будуть невірними, тому що при автоматичному моніторингу були упущені численні пропозиції, які цілком можливо, могли б стати ключовими для ціноутворення. Такі тенденції відомі керівникам і тому, навіть при активному розвитку програмного забезпечення прайси конкурентів продовжують вивчатися «вручну». Відповідно, для виконання цього завдання потрібні додаткові співробітники, а значить не завжди можливе розширення штату. Додаткових витрат на утримання штатних працівників можна уникнути, якщо ви є клієнтом нашої компанії. При замовленні даної послуги ви можете розраховувати на співробітників SoftERP, які виконають цю роботу професійно і в найкоротші терміни