Соціальні мережі як майданчик для просування
Просування в соціальних мережах полягає в ряді робіт, які грунтуються на використанні соціальних медіа в якості майданчиків для просування ресурсів і вирішення інших завдань у сфері популяризації сайту або окремої продукції. Такий вид просування дозволяє відразу ж вирішувати два завдання. У першому випадку проводиться вузьконаправлене вплив на цільову аудиторію, що сприяє підвищенню впізнаваності бренду і популяризації компанії. У другому випадку просування в соціальних мережах шляхом нарощування посилальної маси направлено на підвищення рейтингу ресурсу і його позиції в пошукових системах. Можуть використовуватися різні способи просування: активну участь в обговореннях та використання посилання як підпис, створення правильного іміджу шляхом поширення позитивної інформації, побудова брендованих спільнот і т.д. У будь-якому випадку, правильно використані методи просування показують велику результативність. Тому фахівці компанії SoftERP рекомендують використовувати даний метод просування в обов'язковому порядку. Він може застосовуватися як окремо, так і в комплексі з іншими методами підвищення рейтингу ресурсу або рівня купівельної популярності товару.