Проведення замовлення

Функція «Проведення замовлення» доступна в модулі «Витрати». Даний модуль використовується при організації управління різної документацією, яка складається при надходженні замовлення в роботу. При проведенні замовлення створюється видаткова накладна, на снованіі якої відбувається списання товару з балансу складу. Створення видаткової накладної також є підставою для відвантаження продукції одержувачу. Погодьтеся, всі етапи робіт вимагають уважного підходу і відповідно, часу. Але якщо на підприємстві використовується система iShopERP, дана задача максимально автоматизує. Співробітникові компанії досить відкрити вікно модуля «Витрати», вибрати відповідну видаткову накладну та використовувати функцію «Провести». Після цього дії в автоматичному режимі списується потрібну кількість товару з балансу складу і необхідна сума з балансу покупця. Функцію «Проведення замовлення» не можна не оцінити по достоїнству, як можливість економити робочий час і повністю синхронізувати роботу взаємодіють один з одним підрозділів компанії, що позитивно відбивається на функціональності фірми в цілому і сприяє підвищенню