Робоче місце оператора

Робоче місце оператора повинне мати ряд функцій, які будуть забезпечувати зручну і плідну роботу. В першу чергу, повинна бути реалізована функція реєстрації співробітника з будь-якого місця, використовуваного для обслуговування абонентів. Це дозволить залучати до роботи центру працівників, які перебувають поза офісом, що іноді необхідно при відсутності можливості збільшення робочих місць в офісі при збільшенні навантаження на call центр. Також необхідний модуль статусу готовності оператора для прийому дзвінків, що реалізується за допомогою графічного інтерфейсу. При використанні інтерфейсу оператор повинен мати можливість перегляду індивідуальних показників, журналу статусів, отримання текстових повідомлень і повідомлень про порушення регламенту, а також про час перерви в роботі. При цьому робоче місце оператора надає можливість підключення до декількох груп і паралельного участі в різних завданнях. Всі перераховані вище можливості, а також багато інших надає система iShopERP, яка є ефективним програмним рішенням по автоматизації бізнес процесів і оптимізації роботи компаній різної спрямованості.