Популяризація фірми в соціальній мережі
Реклама в соціальних мережах - це цілеспрямований вплив на користувачів, які є потенційними покупцями. Чи відноситься користувач до цільової аудиторії, можна визначити по загальнодоступної інформації, розміщеної на його сторінці. Даний вид популяризації товару або торгової марки не зовсім звичайний і не звичний для маркетологів, які віддають перевагу традиційним методи реклами, тому що проведення рекламної кампанії передбачає активний діалог з покупцем. Аналізуючи інформацію про користувачів і витягуючи з цих даних відомості про їхні потреби, є безпосередня можливість генерувати контент, спрямований саме на цільову аудиторію, і налагоджувати двосторонній зв'язок, що сприяє підвищенню купівельного довіри. Реклама в соціальних мережах дає можливість залучати лояльних покупців у великій кількості, тому що спілкування між користувачами мережі передбачає активне поширення інформації між членами груп і співтовариств. Рекламні кампанії клієнтів SoftERP проводяться в повній відповідності з усіма необхідними вимогами, тому формування конструктивного діалогу з користувачами і лояльними покупцями проводиться в активному режимі.