Сервіс online

Сервіс online - це досить зручний спосіб взаємодії з клієнтами. Досить часто для надання допомоги не потрібно виїзд майстра на місце. Іноді клієнту потрібно лише рада, наприклад, що натиснути або які налаштування вибрати. В даному випадку зручніше розмовляти з ним по телефону, але не завжди є така можливість. Через перевантаженість центрів зв'язку клієнту необхідно витрачати час на те, щоб додзвонитися і вирішити дріб'язковий питання, що, природно, не доставляє йому задоволення. Тому дуже зручно використовувати сервіс online, який дозволяє завжди бути на зв'язку з покупцями і оперативно вирішувати різні дрібні проблеми, які не потребують присутності фахівців. Основною умовою злагодженої роботи сервісного центру є оперативний обмін інформацією, який можна забезпечити при використанні системи SoftERP . Такий підхід дає можливість поставити обслуговування клієнтів на абсолютно новий рівень і оперативно маніпулювати будь-якою інформацією, що використовується в роботі. Тому можна сказати, що система SoftERP є найбільш оптимальним рішенням проблеми забезпечення повної взаємодії між підрозділами фірми, включаючи і сервісні центри.

Безкоштовна
консультація:

Заповніть форму і наш менеджер зв'яжеться з вами
Я хочу, щоб мені перетелефонували! Передзвоніть мені! Я хочу Вам написати повідомлення! Напишіть мені!