Система контролю параметрів і управління роботою call-центру
Система контролю параметрів і управління роботою call-центру є зручним програмним рішенням, що дозволяє в автоматичному режимі здійснювати ряд завдань, що мають високий рівень пріоритетності по відношенню до роботи центру обробки дзвінків. При високій завантаженості центру виникає необхідність в динамічному розподілі співробітників і виділених ліній в залежності від зростаючій і зменшення навантаження. Також необхідний контроль над рівнем якості обслуговування клієнтів в цілому, і звітності з контролю якості по окремих лініях в режимі реального часу. Крім цього, для ефективної роботи знадобляться і інші можливості системи, наприклад, аналізатор параметрів, індикатори продуктивності, разноуровневое визначення параметрів з індикацією за кольором, можливість попередження про виникнення різних надзвичайних ситуацій. Всі ці можливості має система SoftERP, при інтеграції якої робота центру суттєво покращується. Система контролю параметрів і управління роботою call-центру спрямована на оптимізацію всіх функціональних процесів і переведення їх в автоматичний режим, необхідний для поліпшення якості обслуговування клієнтів.