Просування продукції на товарному ринку
Стратегія просування - це сукупність певних методів, які спрямовані на мотивування роздрібних продавців реалізовувати продукцію в найбільш активних темпах. Мотивування може бути виконано різними способами. Це можуть бути знижки при покупці певного обсягу продукції, знижки при укладенні довгострокового контракту і будь-які інші пропозиції, що обіцяють роздрібним продавцям істотну вигоду і прибуток при співробітництві. Відповідно, вони будуть зацікавлені в популяризації товару і створення йому правильного іміджу, що в свою чергу сприятиме підвищенню позицій фірми. Стратегія просування розробляється на індивідуальній основі, що направлено на формування найбільш привабливих пропозицій із стимулюючим фактором. В такому досить складному справі допоможуть фахівці компанії SoftERP, що спеціалізуються в даній області довгий час. Індивідуальний підхід і ретельно продумана стратегія дозволяє вирішити відразу кілька завдань. Підвищується впізнаваність і популярність продукції, активізується товарообіг і підвищуються рівень продажів, а відповідно і прибуток підприємства.