Традиційний СЦ

Традиційний СЦ часто сприймається як окреме підприємство, хоча, по суті, він є одним з підрозділів фірми. Тобто відділом, де здійснюється подальше обслуговування проданої продукції, і тому сервісний центр в обов'язковому порядку повинен мати можливості активної взаємодії з іншими підрозділами компанії. Основною складністю роботи традиційного підприємства, що надає сервісні послуги, є обмін інформацією з іншими підрозділами компанії. Адже досить часто при обслуговуванні клієнта необхідно дізнатися додаткові дані, наприклад, умови договору, дату продажу або будь-яку іншу інформацію. Тому єдиною можливістю забезпечити оптимальну роботу сервісного центру є функціонування всього підприємства на основі загальної бази даних. При впровадженні системи iShopERP обмін інформацією в електронному вигляді не представляє ніякої складності, що гарантує оперативне вирішення всіх питань, пов'язаних з сервісними послугами. Традиційний СЦ починає працювати в оптимальному режимі, що позитивно впливає на роботу компанії в цілому і не її позиціонування на товарному ринку.