Облік замовлень в online бізнесі

Електронна комерція є дуже перспективним видом бізнесу, але в даній області досить важко придбати довіру клієнтів і знайти постійних покупців. Основною умовою перспектив розвитку магазину є оперативна обробка замовлень і задоволення купівельних потреб без затримок. Для цього необхідно організувати точний і своєчасний облік замовлень, адже мало кому сподобається чекати куплений товар протягом довгого часу або ж отримати не ту модель, яка була означена в заявці. Організувати облік замовлень в online бізнесі з належною своєчасністю досить складно. Зазвичай електронні торгові майданчики обслуговує обмежену кількість співробітників, інакше їх існування нерентабельно. Тому обробка інформації часто проходить з затримкою. Відповідно, з затримкою документи надходять і в інші підрозділи компанії, що призводить до несвоєчасного виконання заявок покупців. З таким підходом отримати довіру покупців складно, і щоб інтернет магазин користувався популярністю, необхідно в першу чергу налагодити облік замовлень в online бізнесі.

Дуже добре справляється з цим завданням система iShopERP, призначена для автоматизації бізнес процесів. Завдяки інтеграції сучасного програмного забезпечення, облік замовлень в online бізнесі проводиться в автоматичному режимі, при надходженні заявки покупця. Але це тільки одна з переваг системи iShopERP. При її впровадженні створюється загальна база даних для всіх підрозділів підприємства, і інформація стає доступна в режимі реального часу. Також автоматизується робота складу, бухгалтерії та інших відділів, які взаємодіють між собою.

Такий підхід в бізнесі відкриває перед компанією абсолютно нові перспективи. Повна оптимізація роботи всіх підрозділів фірми сприяє найбільш ефективній роботі магазину, який може виконувати заявки клієнтів без затримок. Загальна база даних відкриває доступ до інформації, на основі аналізу якої відділ планування може скласти оптимальний план розвитку підприємства. Крім цього є можливість отримання звітності про продажі в будь-який час, і це дає можливість складати асортимент продукції з урахуванням купівельної затребуваності, що в свою чергу направлено на збільшення рівня продажів.