Управління чергами

Робота центру обробки дзвінків являє собою складну взаємозв'язок різних процесів, і від функціональності кожного залежить забезпечення ефективної роботи системи в цілому. Одним з важливих процесів в роботі центру є управління чергами. Завантаженість центру обробки дзвінків може бути різною, і для оперативного обслуговування клієнтів необхідно зберігати відповідну черговість прийому дзвінків. Для цього необхідна функція побудови черг різного типу, незалежних або пересічних. При додзвоні клієнт ставиться в чергу, яка формується в залежності від пріоритетних характеристик виклику. Управління чергами за допомогою системи SoftERP дозволяє здійснювати формування черг в залежності від пріоритетів клієнтів, створювати обмеження глибини черги для найбільш оперативного обслуговування, а також обмежувати очікування за часом. Під час очікування клієнт прослуховує автоматичне повідомлення, а також його інформують про передбачуваний час очікування зв'язку з оператором. Такий підхід дозволяє приймати максимальну кількість дзвінків в оперативному режимі.

Безкоштовна
консультація:

Заповніть форму і наш менеджер зв'яжеться з вами
Зателефонуйте мені Або задайте нам свої питання у повідомленні Повідомлення
SOFT.ua Логотип компанії
бул. Миколи Міхновського, 17А 01042 Київ, Україна
+380965281088 +380950225384 +16469806259 +16478466658 infos@soft.ua