Управління ціноутворенням
Управління ціноутворенням здійснюється на основі загальної стратегії підприємства і включає в себе різні тактики, при використанні яких і формується оптимальна вартість продукції, відповідна попиту і пропозицій на товарному ринку. В ході визначення оптимальної ціни відбувається постійна корекція заходів в залежності від змін тенденцій товарного ринку. Варто відзначити, що дана область функціонування компанії має безпосередній вплив на її рентабельність, тому що занадто завищена ціна не сприяє виникненню купівельного інтересу, а надто занижена вартість не сприяє отриманню повноцінної прибутку. Тому управління ціноутворенням має проводитися з урахуванням особливостей товарів і послуг, пропонованих підприємством, напрямків в плануванні виробництва, наявності купівельної затребуваності і конкуренції на товарному ринку. Спростити процес ціноутворення дозволяє впровадження системи SoftERP, функціональність якої полягає в автоматизації найбільш трудомістких процесів, створення спільної інформаційної бази та оптимізації інформаційних потоків між підрозділами компанії.