Управління дзвінками
Управління дзвінками і синхронізація з erp системою - це єдиний можливий варіант, який гарантує злагоджену роботу центру обробки дзвінків. Як відомо, від своєчасності реагування операторів на запити залежить думка клієнтів про фірму або про будь-якому продукті. Якщо в центр підтримки неможливо додзвонитися, або ж при наявності зв'язку оператор не може чітко відповісти на поставлене запитання, рейтинг фірми в очах покупця стрімко падає. Але не можна не відзначити, що і питання клієнти можуть задавати абсолютно різні, і дуже часто звичайний оператор просто не володіє необхідною інформацією для надання найбільш повної відповіді. У такому випадку йому потрібно самостійно знайти потрібні відомості в базі даних або ж при відсутності необхідного доступу переключити клієнта на більш компетентного співробітника. Ефективне управління дзвінками і синхронізація з erp системою дозволяє забезпечити оперативний доступ до інформації, а також автоматичне регулювання інформаційного потоку. При використанні системи SoftERP можна налагодити найбільш оптимальну взаємодію між підрозділами центру обслуговування дзвінків, що позитивно позначиться на якості роботи.