Акції як метод активізації продажів
Акції - це можливість не тільки позбутися від неходового товару і збільшити товарообіг компанії шляхом різних маркетингових методів. Крім цього, в ході акції залучається багато нових клієнтів, які при правильному підході і коректної політиці фірми можуть стати постійними покупцями. Необхідність в акційних заходах може виникати з багатьох причин. Це може бути велика кількість складських залишків, наприклад, більш ранньої моделі мобільного телефону, які вже не користуються попитом. В такому випадку, є резон продати телефони за зниженою, акційною ціною, повернувши витрачені на закупівлю і доставку гроші. Або ж навпаки очікується надходження нової партії актуальною продукції, яка буде користуватися дуже активним купівельним попитом. В даному випадку є сенс організувати акцію з популяризації моделі, яка буде сприяти активізації продажів. За допомогою системи SoftERP планувати акції заранеене складно. Адже у співробітників фірми завжди під рукою найбільш свіжа інформація і за новими надходженнями, і по положенню справ на складах, і за активністю продажів. Виходячи з цих відомостей, можна продумати безпрограшні маркетингові ходи, які принесуть істотний прибуток.