Зміна актуальності замовлення
Дуже часто виникають ситуації, коли необхідно змінити актуальність замовлення. При веденні бізнесу «по-старому», без впровадження сучасних систем управління, ця процедура істотно гальмує роботу відділу менеджменту. Відповідно, це впливає на швидкість обробки інших замовлень, що викликає незадоволення клієнтів. При використанні системи SoftERP, дана процедура виконується швидко і просто за допомогою вікна зміни замовлень. Модуль «Актуальність» містить всю інформацію про стан замовлень, і при використанні панелі інструментів можна змінити статус замовлення в залежності від вимог. В даному вікні можна переглянути всі замовлення, продовжити резервування продукції, скасувати замовлення і зробити всі необхідні дії, які стосуються зміни актуальності замовлення. При такому підході зміна актуальності замовлення займає мінімум часу. Вся інформація про корекцію замовлення надходить в загальну базу даних і відображається в режимі реального часу. Також для більшої зручності роботи з системою SoftERP передбачена функція роздруківки необхідних документів. Використовуючи можливості системи SoftERP, можна істотно прискорити обробку замовлень і оптимізувати роботу менеджерів.