Визначення лояльності споживачів
Вимірювання лояльності в соціальних мережах проводиться за допомогою системи KPI (ключових показників результативності), які відображають ефективність проведених заходів та відгук на них користувачів соціальних мереж. В даному випадку вимір лояльності в соціальних мережах проводиться за наступними показниками:
- Кількісний показник послідовників фірми або бренду, тобто людей, які будь-яким чином проявили своє позитивне ставлення до нього;
- Кількісний показник захисників, тобто покупців, які оскаржують негативні відгуки;
- Співвідношення позитивної та негативної інформації, залишеної користувачами в соціальних мережах при обговореннях;
- Співвідношення позитивних і негативних відгуків про лінійках товарів або окремих моделях;
- Кількісний показник спочатку нейтральних користувачів, залучених в активні обговорення і які виявили позитивне ставлення до компанії.
Уважно вивчивши всі показники, фахівці компанії SoftERP можуть скласти компетентний висновок про ефективність проведених заходів та ступеня їх впливу на споживачів в підвищенні рівня лояльності.