Залучення цільової аудиторії
Контекстна реклама - це розміщення оголошень в пошуковій системі, відповідних напряму діяльності фірми і містять певні ключові запити. Як відомо, відвідувачі, які використовують пошукову систему для знаходження певних товарів, спочатку є цільовою аудиторією, залучення якої на сайт рентабельно в будь-якому випадку. При введенні користувачем певних ключових слів в пошукову систему разом з результатом за запитом з'являються і контекстні оголошення, які містять дані ключові слова і відповідають заданій тематиці. На сьогоднішній день контекстна реклама є ефективним методом залучення на сайт зацікавлених відвідувачів. Оплата в даному випадку здійснюється не за показ, а за клік, тобто за перехід на сайт продавця, який розмістив контекстне оголошення. Саме в цьому і полягає рентабельність вкладень в даний вид реклами, яка ефективно використовується і в комплексі великих проектів, і при малобюджетних заходах. Якщо вас цікавить залучення цільової аудиторії, співробітники компанії SoftERP проконсультують вас в даному питанні і допоможуть визначитися з найбільш вигідним варіантом контекстної реклами.