Робота з прайс агрегаторами

Прайс-агрегатори - це ресурси, які спеціалізуються на зборі даних про наявність продукції і її цінових категоріях в інтернет магазинах і надають цю інформацію покупцеві в зручному для порівняння і вибору вигляді. Такими сайтами в переважній більшості випадків користуються покупці, які знаходяться на завершальній стадії покупки товару. Визначившись з технічними характеристиками і моделлю, покупець заходить на сайт прайс агрегатора і знаходить продукцію по найбільш прийнятною ціною. Вибравши потрібну позицію, покупець з сайту прайс агрегатора переходить на сайт інтернет магазину, де може ознайомитися з умовами оплати і доставки.

Самі по собі, прайс агрегатори не продають продукцію, вони продають трафік, і оплата за користування послугами таких ресурсів проводиться за перехід на сайт інтернет магазину. Як і будь-які ресурси, які є джерелами трафіку, вони мають переваги і недоліки, так що давайте розглянемо це питання більш детально.

переваги

В першу чергу варто відзначити, що прайс агрегатори досить економічні, і забезпечують повернення інвестицій в найбільш короткий термін. Справа в тому, що такими ресурсами користуються покупці, які вже визначилися з товаром і займаються пошуком певної продукції за найбільш вигідною ціною. Майже що всі переходи користувачів з прайс агрегатора на сайт інтернет магазину можна назвати результативними, відповідно, інтернет магазин отримує зацікавлених покупців, які вже готові здійснити покупку.

Також не можна не відзначити низьку вартість конверсії, і як відповідність - відмінну рентабельність вкладень. При мінімумі коштів можна отримати високу віддачу при наявності оптимальної цінової політики інтернет магазину.

Прайс агрегатори дозволяють істотно знизити витрати на залучення зацікавлених відвідувачів, тому що немає необхідності оплачувати адміністративні послуги або ж проводити навчання власних співробітників.

Такий підхід оптимальний для проектів з невеликим бюджетом, і при скороченні фінансування завжди є можливість відключити функцію вивантаження прайс листів в прайс агрегатори.

Також дані ресурси підходять для сайтів без складних фільтрів, але з великим асортиментом продукції. З прайс агрегаторів покупець потрапляє на певну сторінку товару, тобто, немає необхідності користуватися пошуком.

недоліки

Використовуючи прайс агрегатори потрібно уважно поставитися до цінової політики. Якщо вартість товару в інтернет магазині вищою за ринкову, кількість переходів на сайт буде істотно менше. При роботі з сайтами такого типу варто мати на увазі таку тенденцію, і для організації оптимального рівня продажів необхідно встановлювати адекватні націнки на продукцію.

Прайс агрегатори приймають дані в спеціальному форматі, тобто існує необхідність підготовки прайс листів в певному виді, які будуть відповідати вимогам агрегаторів.

Такий підхід оптимальний тільки для покупок шляхом логічного вибору, відповідно, не всі категорії продукції будуть користуватися однаковою популярністю. При спонтанних покупках відсоток переходу на сайт магазину з прайс агрегаторів досить малий.

Ефективність роботи з прайс агрегаторами забезпечує система iShopERP, при впровадженні якої автоматизуються основні трудомісткі і витратні за часом процеси. При такому підході істотно скорочуються тимчасові витрати, і всі процеси проходять синхронізовано, що допомагає уникнути помилок.