Підбір ресурсів для розміщення реклами

Рекламні майданчики - це певні ресурси, які пропонують на продаж або обмін рекламні місця, де відповідно і розміщується реклама. Як відомо, для того, щоб розмістити рекламу, необхідно певне місце і найбільш оптимальним варіантом для комерційних сайтів різного плану, які бажають підвищити рівень відомості в мережі інтернет є спеціальні ресурси, що спеціалізуються в даній області. Варто відзначити, що майданчики для розміщення реклами мають різну спрямованість, тому необхідно звернути увагу на ті ресурси, які найбільше відповідають тематиці популяризують сайту. Саме відповідність тематики визначає в деякій частині успіх, тому що відвідувачами такого ресурсу є цільова аудиторія, для якої і призначена рекламна кампанія. Але підбір щодо відповідності може бути вельми відносний. Наприклад, для сайту, що спеціалізується на продажу антикваріату оптимальним буде розміщення реклами на тематичних сайтах. Але також можливий підбір майданчика і за рівнем доходу і в даному випадку, підійдуть рекламні майданчики з тематикою, що цікавить заможних людей, тобто це можуть бути ресурси, присвячені ексклюзивним подарункам, дорогим дизайнам, унікальних меблів і т.д.

Підбираючи рекламні майданчики, необхідно враховувати їх аудиторію і мати чітке визначення, для яких сегментів покупців призначена реклама. Якщо це гри або іграшки для дітей до 14 років, в якості рекламних майданчиків цілком підходять ресурси, розраховані і на дітей, і на батьків. Якщо ж це одяг для дітей до 14 років, варто обмежитися саме ресурсами для батьків, тому що вони і є основною цільовою аудиторією.

Вибираючи рекламні майданчики необхідно звертати увагу на їх відвідуваність. Кожне відвідування враховується спеціальними аналітичними системами і відповідно, чим більше відвідуваність майданчик, тим більший ефект можна очікувати від розміщення на ній реклами.

Також, значення має імідж рекламного майданчика. Як відомо, існують рекламні майданчики різного типу, більш-менш презентабельні і варто відзначити, що істотна частина користувачів при оцінці сайту починають виходити з престижності рекламного майданчика, що обов'язково варто враховувати при розміщенні іміджевої реклами.

Престижні рекламні майданчики як не можна краще підходять для створення певного іміджу фірми, але абсолютно невигідні в плані розміщення реклами для залучення користувачів, тому що використання таких ресурсів варто занадто дорого. Так, вони приведуть на ваш сайт деяку частину відвідувачів, але використовувати тільки дорогі майданчики занадто нераціонально, тому що рекламна кампанія обійдеться дуже недешево. У даній області варто комбінувати розміщення реклами на кількох дуже популярних і престижних майданчиках для створення іміджу і на звичайних для отримання основної маси відвідувачів. Такий підхід дозволити вирішити відразу три завдання. Створити необхідне враження, отримати відвідувачів і вписатися в виділений бюджет.

Для отримання найбільшого відгуку, фахівці компанії SoftERP не просто підбирають рекламні майданчики необхідного напрямку, вони створюють певну стратегію, метою якої є використання всіх можливостей реклами і отримання нових відвідувачів при утриманні вже існуючих. В ході рекламної кампанії проводиться постійна корекція, необхідна для розвитку напрямку, що мають максимальну ефективність і доопрацювання невиправданих методик.

Безкоштовна
консультація:

Заповніть форму і наш менеджер зв'яжеться з вами
Я хочу, щоб мені перетелефонували! Передзвоніть мені! Я хочу Вам написати повідомлення! Напишіть мені!