Альтернативна пропозиція для покупця
Автоматичний підбір схожих товарів - це сервіс, що дозволяє знайти всі товари, запропоновані для продажу зі схожими технічними характеристиками і видати результат у вигляді списку. Даний блок мають далеко не всі сайти, що займаються інтернет-продажами, деякі власники таких ресурсів вважають його необов'язковим, і абсолютно даремно. Розглянути можливості і перспективи впровадження такого сервісу можна на простому прикладі. Як відомо, будь-яка продукція застаріває, і товар, який буквально пару років тому був популярним, на сьогоднішній день може вже бути відсутнім у продажу. Але покупець, підшукує продукцію, аналогічну колись сподобалася, орієнтується саме на дані трирічної давності.
Скориставшись пошуком за назвою моделі, в більшості випадків покупець не знаходить потрібної інформації і відповідно залишає сайт дуже розчарованим, хоча все може бути зовсім по-іншому.
Автоматичний підбір схожих товарів - можливості підвищення рівня продажів
Якщо покупець приходить в звичайний магазин і запитує про будь-якої моделі, якої немає давно вже в наявності, продавці або консультанти торгового залу обов'язково запропонують альтернативний варіант, тобто продукцію зі схожими технічними характеристиками. У більшості випадків така пропозиція цілком задовольнить покупця адже, як відомо, технічний прогрес не стоїть на місці, і в продажу з'являються вдосконалені моделі, що відрізняються від попередніх більш високими технічними характеристиками. Відповідно, підібравши приблизно за ціною та характеристиками подібний товар, продавець в повній мірі задовольняє всі потреби покупця, тому процес має логічне завершення, а саме - покупку.
Що стосується інтернет-магазину, в даному випадку можливості торговельного майданчика суттєво обмежені, якщо вона не має функції підбору схожих товарів. Даний блок виконує ту ж задачу, що і продавець звичайного магазину, а саме - вибирає в каталозі схожих товари і пропонує їх в якості альтернативного варіанту. Відповідно, покупець хоч і не отримує те, що шукав, але все одно не залишається без покупки, адже як і в звичайному магазині, в якості альтернативи йому будуть запропоновані більш цікаві варіанти.
Відповідно, можна зробити висновок, що установка такого блоку, як автоматичний підбір схожих товарів, сприяє підвищенню рентабельності магазину і поліпшенню рівня обслуговування.
Впровадження на сайті такого функціонального модуля вимагає певних технічних рішень, і для того, щоб і модуль, і сайт в цілому були максимально функціональні, необхідно звернутися до фахівців. Тільки професійні розробники можуть запропонувати вам найбільш оптимальний варіант, який буде ідеально відповідати можливостям ресурсу.
Якщо ви хочете, щоб ваш ресурс став популярною є торговельний майданчик, варто забезпечити покупцеві всі можливі зручності, в тому числі і можливість пропозиції альтернативних варіантів при відсутності будь-яких позицій в продажу. Вирішити ефективно це завдання можуть співробітники компанії SoftERP в короткі терміни. Наші фахівці запропонують вам ряд індивідуальних рішень, які будуть найбільш повно відповідати всім необхідним вимогам.