Сайт як засіб здійснення продажів

Яким повинен бути сайт? Кожен замовник замислюється над цим питанням перед тим, як почати уявлення власної фірми в мережі інтернет. Природно, для того, щоб більш-менш визначитися, що з себе повинен буде представляти сайт компанії - просто візитку, інтернет каталог або повноцінний інтернет магазин, буде переглянуто чимало подібних ресурсів. Цілком закономірно, що деякі з них сподобаються. Замовляючи розробку інтернет сторінки або інтернет магазину, не варто говорити, що ви хочете стиль як у будь-якої фірми. Звичайно, зробити аналогічний дизайн не становить труднощів, але навіщо це потрібно? Інтернет і так перевантажений однотипними дизайнами, і якщо серед пари сотень подібних ресурсів з'явиться ще один, навряд чи хтось це оцінить. Тому в першу чергу варто пам'ятати, що сайт повинен бути оригінальним, а не повторювати дизайн ресурсу конкурентів. Ваш варіант повинен відрізнятися від подібних ресурсів, причому в кращу сторону, і це стане великим плюсом, тому що саме оригінальність і приваблює клієнтів в першу чергу. Адже набагато цікавіше відвідати сайт з абсолютно новим, незаяложені дизайном, ніж сторінку, яка нічим не відрізняється від пари сотень подібних.

Яким може бути ваша торгова площадка

Інтернет ресурси можна розділити на види по функціональному застосуванню. Найпоширеніший і простий - це візитка, яка використовується для представлення фірми в мережі інтернет. Таку сторінку фахівець може зробити за короткий час, але дане рішення є малоефективним, тому що воно є суто рекламним і не приносить істотного прибутку.

Тому дуже часто візитка через деякий час перетворюється в каталог, який є однією з різновидів інтернет магазину. Зазвичай, такі каталоги функціонують паралельно з реальною торговою точкою, і варто пам'ятати, що крім здійснення продажів, такий сайт є обличчям фірми в мережі Інтернет. Тому цілком закономірно вимога, щоб він працював злагоджено і без збоїв, і інформація, представлена ​​на його сторінках, відповідала дійсності. Адже якщо ресурс буде малофункціонален і неефективний, по його роботі багато клієнтів складуть свою думку і про підприємство в цілому. Тобто, він повинен працювати чіткіше і швидше, ніж звичайний магазин. Тільки в цьому випадку можна бути впевненим, що він буде не тільки рекламувати фірму і залучати нових клієнтів, але і приносити істотний прибуток, адже, по суті, сайт теж є торговим майданчиком.

Існує також поділ і серед інтернет каталогів, які можуть бути як звичайними, так і працювати за системою Дропшиппінг. Такий сайт за зовнішнім виглядом виглядає як каталог, але є відмінність у функціонуванні ресурсів. Якщо каталог є продовженням реального магазину, і його можливості залежать від можливостей складських приміщень, то сайт, що працює за системою Дропшиппінг, є ресурсом, який займається доставкою товару «під замовлення». В даному випадку процес продажів не спирається на можливості складських приміщень, тому що в певних ситуаціях їх навіть немає в наявності. Магазин працює безпосередньо з постачальниками, і при отриманні замовлення менеджери з продажу відразу ж формують аналогічне замовлення у постачальників. Іноді таке підприємство може користуватися послугами невеликих складських приміщень, де зберігається невеликий запас товару, але переважно воно працює безпосередньо, в чому і полягає принцип Дропшиппінг. Також такий Інтернет магазин має певні особливості в доставці. У тому випадку, якщо товару немає на складі, замовлення доставляється постачальником безпосередньо вже замовнику.

Звичайний інтернет магазин. В даному випадку сайт є не добавкою до магазину реальному, а єдиною торговим майданчиком, за допомогою якої здійснюються продажі. Чи варто говорити, що в такий сітаціі ресурс повинен мати максимальну функціональність, тому що іншого способу продати послугу або продукцію просто не існує, значить і розраховувати на додатковий прибуток не доводиться. Такий магазин функціонує за принципом звичайного торгової точки і має відповідний штат співробітників, певні робочі підрозділи і складські приміщення.

Сайт магазин - складності в організації роботи
 
Незалежно від того, чи є сайт звичайним інтернет магазином, ресурсом, що працює за принципом Дропшиппінг, або ж додаткової торговим майданчиком при наявності звичайного реального магазину, необхідна певна синхронізація всіх дій, починаючи від своєчасного оновлення каталогу товарів і цінових позицій, і закінчуючи постійною взаємодією з постачальниками. Найменший збій в роботі всіх систем може привести до того, що магазин буде неприбутковим. Але для керівника підприємства сайт в мережі інтернет є можливістю знизити витрати, і тому навряд чи власники бізнесу будуть розширювати штат працівників для того, щоб ресурс краще працював. І це цілком обгрунтовано, адже на даний момент існує можливість автоматизувати велику частину бізнес процесів, відповідно, сайт може працювати практично в автоматичному режимі, з мінімальним втручанням людини, а значить, може обслуговуватися обмеженим числом співробітників без погіршення його роботи. Навпаки, магазин, підключений до системи автоматизованого обслуговування, відрізняється набагато більшою злагодженістю в бізнес процесах, і мінімальними витратами на забезпечення його функціональності.

Крім цього, для керівників існує певна зручність в повній прозорості роботи фірми. У будь-який час можна побачити, наскільки продуктивно працює торгова площадка в цілому і кожен співробітник підприємства окремо. Також в будь-який час можна простежити шлях виконання замовлення, перевірити наявність продукції на складі, визначити прибуток, яку приносить магазин за певну кількість часу, і виконати безліч інших операцій, необхідних для оптимального ведення бізнесу.

Щоб сайт працював, необхідно впровадження SoftERP

Звичайно, цю заяву можна порахувати досить категоричним, але в даному випадку саме система SoftERP може змусити працювати торговий майданчик зі стовідсотковою віддачею. Що ми маємо в першу чергу? Це, звичайно ж, вся інформація, поєднана в одну базу даних, доступ до якої є у ​​компетентних співробітників. В даному випадку сайт збільшує свою функціональність тільки завдяки забезпеченню оперативного отримання інформації по замовленнях. Але крім цього, співробітники повинні мати можливість обміну інформацією між підрозділами. Система SoftERP забезпечує і цю можливість. Отримати інформацію можна з будь-якого підрозділу фірми в будь-який час, що сприяє тому, що сайт повністю синхронізується з усіма відділами підприємства. Такий підхід сприяє надходженню на ресурс найбільш актуальної інформації, що стосується поповнення каталогу товарів і зміни в цінових категоріях. Якщо сайт має функцію визначення наявності товару на складі, при надходженні замовлення автоматично бронюється необхідна кількість одиниць, що, відповідно, відображає на своїх сторінках магазин. Також в автоматичному режимі проводиться пошук найбільш вигідних пропозицій від постачальників, що першочергово важливо в тому випадку, якщо магазин функціонує за принципом Дропшиппінг.

Інтерфейс системи простий і зрозумілий, тому сайт може обслуговувати мінімальну кількість співробітників, які пройшли попереднє нескладне навчання роботі з SoftERP.

Функціональна торгова площадка для всіх замовників SoftERP
 
Незалежно від того, чи є у вас торгова площадка, чи ні, ви можете активно включитися в інтернет комерцію вже зараз. Якщо у вас є сайт, який задовольняє вас по дизайну, але не радує по функціональності, наші фахівці проведуть всі необхідні роботи по виправленню недоліків. Якщо ж він не радує ні тим, ні іншим, або ж ресурсу немає в наявності взагалі, ми можемо запропонувати послугу зі створення повноцінного ресурсу, повністю відповідає всім вимогам замовника. У будь-якому випадку, чи створюється інтернет сторінка «з нуля» або ж майданчик інтегрується під певні потреби, результат виходить вражаючий. Уже відразу стає помітно збільшення кількості продажів, тому що крім того, що фахівці розроблять сайт або покращать його вигляд і функціональність, також буде проведений комплекс робіт по розкрутці ресурсу і підвищення його позицій в мережі інтернет. Ресурс почне працювати відразу ж, що посприяє залученню нових клієнтів, і, відповідно, істотно підвищиться прибуток.

За яким принципом створюється функціональний сайт?

В першу чергу, ресурс повинен мати оригінальний дизайн, адже саме це приваблює відвідувача в перші хвилини.

По-друге, повинні бути присутніми зручність у використанні, зрозумілий інтерфейс і функції пошуку і порівняння товарів.

По-третє, необхідно активне просування в пошукових системах і реклама в мережі Інтернет, для чого використовуються спеціальні методи реклами і розкрутки.

Крім цього, дизайн повинен відповідати за видом сфері діяльності фірми. Також, ресурс необхідно наповнити актуальною інформацією, яку в міру необхідності потрібно оновлювати.

Але це тільки основні критерії, більш пов'язані з зовнішнім вимогам того, яким повинен бути сайт. Також не варто забувати про необхідність програмного забезпечення, системи автоматизації бізнес процесів і інших роботах, завдяки яким інтернет сторінка стане прибутковим і функціональним ресурсом.

Якщо вам необхідний такий сайт - ми завжди до ваших послуг.

Безкоштовна
консультація:

Заповніть форму і наш менеджер зв'яжеться з вами
Я хочу, щоб мені перетелефонували! Передзвоніть мені! Я хочу Вам написати повідомлення! Напишіть мені!