Каталог продукції в інтернет магазині

У кожному інтернет магазині присутній каталог товарів, який є інструментом продажів і забезпечує покупцеві зручний процес придбання товарів. Але користуватися каталогом зручно тільки в тому випадку, якщо він добре продуманий, так що давайте розглянемо, що таке каталог і яким він повинен бути.

Отже, що собою являє каталог товарів? Зазвичай, це своєрідна вітрина інтернет магазину, за якою покупець може точно визначити, що йому пропонують. Як і в звичайному магазині, товари розсортовані по категоріям і мають цінники. Крім цінників присутні ще й описи товарів, які повністю відображають технічні характеристики продукції, і її переваги.

Також каталог товарів містить і графічні зображення продукції. Це можуть бути як фотографії зразків товарів, так і схеми, що досить актуально в тому випадку, якщо пропонується меблі. Адже покупцеві однаково цікавий буде і зовнішній вигляд, і внутрішній вміст меблевих елементів.

Тому ми можемо визначити чотири головних складових каталогу, і це найменування продукції, опис, фотографія і ціна. Також не варто забувати і такі аспекти як функціональність каталогу і можливість додаткових сервісів, наприклад, таких як порівняння товару або вибір продукції за певними характеристиками.

структурування каталогу

При створенні каталогу завжди варто відштовхуватися від спрямованості продукції, щоб сервіс міг в повній мірі відповідати її індивідуальним особливостям. Погодьтеся, адже існує велика різниця між продажем чаю і кави в роздріб і цегли оптом. Тому каталоги товарів інтегруються під особливості продукції завжди.

Каталог товарів повинен мати зручну навігацію з повним відображенням пройденого шляху. Це необхідно для швидкого орієнтування. Також не зайвим буде і дублювання меню каталогу на сторінці для того, щоб покупець міг вільно пройти в будь-яку точку каталогу. Такий підхід сприяє реалізації методу «трьох кліків», згідно з яким, якщо покупець не знаходить необхідну йому інформацію за три кліка, він залишає сайт. Відповідно, продубльований каталог товарів дає можливість не повертатися назад по гілці до початку перегляду, а переміститися одразу ж в той відділ, який його цікавить максимум за три кліки.

Для того щоб Інтернет магазин був популярним, каталог товарів на ньому повинен бути ретельно пропрацював, ідеально структурованим і забезпечує необхідну зручність і простоту в користуванні.

Сортування продукції
 
Великий каталог товарів повинен мати функцію сортування продукції, яка проводиться за типом товару, бренду або виробнику. Але в деяких випадках виникає необхідність в додаткових можливостях, наприклад, сортування продукції за віковою категорією, кольором, розміром, статевої приналежності або вартості. Для більшої зручності каталог товарів повинен включати в себе можливість додаткових сервісів, тобто необхідно, щоб він володів певною гнучкістю в забезпеченні всіх вимог покупця.

При створенні каталогу також варто реалізувати можливість пошуку продукції за певними характеристиками. Знову ж, критерії пошуку можуть бути різними, як і реалізація даного завдання, тому при впровадженні сервісу варто враховувати функціональні можливості сайту. Якщо процес пошуку триватиме надто довго, відвідувач просто покине сайт, так і не дочекавшись результатів роботи сервісу. Відповідно, каталог товарів крім зручності повинен мати ще й швидке завантаження, незалежно від кількості використаних при виборі продукції сервісів.

технічний аспект

Якщо з оформленням і можливостями каталогу все більш-менш зрозуміло, то дуже часто виникає питання, як правильно заповнити каталог товарів, щоб і для покупців він був привабливим, і пошукові машини не обходили б його увагою.

Тег <Title> заповнювати потрібно обов'язково. При заповненні такого тега категорія продукції відображається в заголовку сторінки, що корисно і покупцям, і пошуковим машинам. Каталог товарів краще індексується

JavaScript. Технологія використовується для відображення більш докладного опису продукції в новому вікні. Зазвичай виходить досить ефективно і барвисто при невеликих витратах.

Перехід з окремих сторінок в основний каталог товарів. Кожна сторінка індексується пошуковою системою, тому є ймовірність, що відвідувач перейде саме на цю сторінку, відповідно, передбачається можливість переходу на сайт з будь-якої сторінки каталогу.

Текстове і графічне вміст

Давайте повернемося до чотирьох основних складових каталогу, таким як найменування продукції, опис, фотографія і ціна, описаним вище, і розглянемо їх основні критерії.

Найменування продукції. Назва товару має бути зрозумілим і відповідати вмісту сторінки. Тут не варто вигадувати привабливих заголовків, адже якщо людина шукає праска, він буде переглядати сайти, що пропонують праски, а не «засіб, яке позбавить одяг від складок». Тому каталог товарів в заголовках повинен містити тільки найменування товару і нічого більше. Знову ж таки, це сприяє хорошій індексації сторінок.

Опис. Опис продукції має бути ємне, інформаційне і не містить нічого зайвого. Тобто текст повинен містити в основному технічні характеристики продукції. Включити рекламну складову можна в помірній кількості в самому кінці. Гортаючи каталог товарів, покупець цікавиться в першу чергу характеристиками, а не описом можливих і неможливих переваг.

Світлина. Фото товару розміщується чітке і в правильному ракурсі. По зображенню покупець отримує можливість візуалізувати продукцію, і, відповідно, чим привабливіша фотографія буде розміщена, тим більше позитивне враження про продукцію вона сформує.

Ціна. З огляду на те, що коливання цін зараз цілком звичні, каталог товарів необхідно постійно оновлювати, що стосується цінових категорій. Варто зазначити, що у покупця виникають відверто негативні емоції, якщо в каталозі означена одна ціна, а продукція коштує насправді вже дорожче, і це він дізнається при остаточному оформленні замовлення. Зазвичай, після такого непорозуміння покупець не тільки не повертається на сайт, а ще й відгукується про ресурс не найкращим чином.

Фахівці компанії SoftERP можуть створити каталог товарів, максимально інтегрований під певні вимоги. Тому, якщо функціональність вашого інтернет магазину вас не задовольняє, і ви припускаєте, що у цьому винна неправильно складений і оформлений каталог товарів, ви завжди можете звернутися до нас. Наші співробітники уважно розглянуть проблему і внесуть необхідні корективи, які будуть мати максимальний ефект в кожному конкретному випадку.

Безкоштовна
консультація:

Заповніть форму і наш менеджер зв'яжеться з вами
Я хочу, щоб мені перетелефонували! Передзвоніть мені! Я хочу Вам написати повідомлення! Напишіть мені!