Можливість підбору товарів по заданих параметрах

Фасетная навігація - це інструмент підбору товару за певними параметрами (фасет), які задаються користувачем. Як відомо, при покупці продукції клієнт керується якимись критеріями і, заходячи на сайт інтернет-магазину, він очікує можливості скористатися зручним пошуком потрібної йому продукції. Якщо для вибору потрібного товару покупцеві доведеться переглядати весь каталог або хоча б повністю певну категорію, уважно вчитуватися в характеристики, щоб визначити, чи підходить йому дана продукція чи ні, навряд чи він затримається в такому інтернет-магазині надовго.

Відсутність такого інструменту, як фасетна навігація, може істотно ускладнити використання каталогу інтернет-магазину. Звичайно, в тому випадку, якщо у продажу присутні не більше 10-15 позицій товару, в спеціальній можливості підбору товару за характеристиками немає необхідності. Але якщо номенклатура магазину складається (асортимент магазину включає?) Хоча б з 50 і більше позицій, варто задуматися над забезпеченням зручності при виборі продукції для покупців. Будь-який магазин з часом розширюється, і продукції в каталозі стає все більше і більше, відповідно, орієнтуватися в ньому покупцеві все важче і важче. Якщо ви хочете, щоб відвідувачі вашого магазину йшли з покупками, забезпечте їм можливість зручного і швидкого вибору товарів.

На сьогоднішній день фасетна навігація використовується досить часто, особливо в великих інтернет-магазинах з широким асортиментом продукції. Такий підхід себе повністю виправдовує, адже покупець, підбирає товар, керується своїми особистими уподобаннями, і якщо для однієї людини буде важливий колір, інший зверне увагу на матеріал або технічні характеристики. Тому в завдання власників магазинів входить повне задоволення потреб покупця в зручності вибору за різними параметрами, що в повній мірі забезпечує фасетна навігація. Даний інструмент використовується для підбору товарів по одному або декільком параметрам, які при виборі для покупця є переважними. Визначає критерій вибору сам покупець, що дає можливість за короткий час виділити ряд товарів, які мають характеристики, заданими покупцем при пошуку.

переваги навігації

Як зазначалося вище, підбір продукції можливий за різними параметрами. При використанні інструменту сортування покупець може спочатку орієнтуватися на загальні критерії, які дозволяють визначити ряд продукції, що представляє потенційний інтерес. Якщо товарів занадто багато, покупець має можливість внести додаткові корективи в процес підбору, і з кожним новим уточненням параметрів в списку буде залишатися все менше і менше товарів. При цьому продукція, яка залишиться в списку, все більше і більше буде відповідати запиту покупця.

Фасетная навігація відрізняється істотним зручністю. Навіть початківець користувач мережі Інтернет може з легкістю освоїти її використання, що значно спростить процес вибору і покупки товарів в інтернет-магазинах. Якщо раніше Інтернет вважався прерогативою молоді, то зараз онлайн-покупки по достоїнству оцінили і стали освоювати і люди більш зрілого віку, що варто враховувати в організації різних сервісів сайту, які повинні бути максимально прості і інтуїтивно зрозумілі. Фасетная навігація цілком відповідає даній вимозі, що й обумовлює її популярність у використанні.

Зручність - основна перевага такого сервісу, крім того, навігацію фасетного типу відрізняє ряд інших позитивних моментів, це дружність, наочність, інтерактивність і багатовимірність.

Дружність навігаційної системи дозволяє визначити ставлення покупців до того чи іншого типу товарів і позначити популярні параметри продукції, найчастіше використовувані в пошуку.

Наочність сервісу полягає в тому, що задані параметри продукції фасетна навігація демонструє наочно, що дозволяє покупцеві вільно орієнтуватися у формуванні наступних запитів для сортування товарів.

Багатовимірність визначається можливістю задавати відразу ряд параметрів, що істотно скорочує час, необхідний для підбору певного товару по ряду характеристик.

Інтерактивність обумовлюється самим процесом використання сервісу. Покупець задає параметри власноруч і отримує результати відразу ж, що і необхідно для зручного у використанні і ефективного сервісу.

Застосування навігації фасетного типу

Фасетная навігація використовується для сортування будь-яких типів товарів. При розробці даного сервісу враховується індивідуальна спрямованість інтернет-магазину, а також створюється можливість підбору товарів за певними параметрами, які визначаються як основні окремо в кожному конкретному випадку.

Так для вибору одягу основними характеристиками вважаються колір, розмір, бренд і ціна. Для мобільних телефонів - фірма виробник і технічні характеристики, хоча для більшої зручності можна додати можливість сортування за кольором корпусу. Для автомобілів основними характеристиками вважаються тип кузова і об'єм двигуна, також можна забезпечити підбір за додатковими параметрами. Як ми можемо побачити, деякі характеристики є загальними для основної маси товару, наприклад, колір або фірма виробник, але додаткові властивості варто підбирати індивідуально, і тільки тоді фасетна навігація буде відрізнятися достатньою гнучкістю.

Організація такого сервісу вважається досить складним завданням, особливо якщо це не використання готового шаблонного рішення, а проектування індивідуальної гнучкої системи. Скориставшись можливостями системи SoftERP, можна ефективно вирішити дане питання в найкоротші терміни. До завдань системи входить забезпечення максимального взаємодії між клієнтом і інтернет-магазином, що обумовлює максимально високий рівень обслуговування.

Якщо в реальних магазинах дані функції виконують продавці-консультанти, в області інтернет-продажів оптимальний сервіс для відвідувачів забезпечує SoftERP. Впровадження системи можливо в будь-якому випадку - і тоді, коли у вас вже є свій магазин в мережі, і в тому випадку, якщо ви тільки збираєтесь освоювати простори Інтернету. Досвідчені фахівці проведуть впровадження системи, і у вас з'явиться функціональний і зручний сайт, де будуть присутні і фасетна навігація, і інші сервіси, необхідні покупцям.

Варто відзначити перспективи такого підходу, адже фактично система SoftERP дозволяє автоматизувати більшість бізнес-процесів і забезпечити максимальну функціональність магазину без додаткових витрат. У перспективі - суттєва економія і оптимізація всіх функціональних процесів сайту, що гарантує відповідну віддачу.

Безкоштовна
консультація:

Заповніть форму і наш менеджер зв'яжеться з вами
Я хочу, щоб мені перетелефонували! Передзвоніть мені! Я хочу Вам написати повідомлення! Напишіть мені!