Банер як можливість зацікавити покупця

Дизайн банерів має певну структуру. Першорядне значення має визначення рекламованого продукту, який буде присутній в анімаційному сюжеті. Далі йде сам сюжет, тому що банер, що складається тільки з зображення продукту, не несе в собі ніякої інтриги, тобто, навряд чи може зацікавити користувача. Дизайн банерів в обов'язковому порядку включає наявність слогану. Запам'ятовуються тексти сприяють кращому запам'ятовуванню продукції, і в майбутньому можуть мати мотивуючий дію на потенційного покупця. Також, створюючи банер, варто враховувати можливість розміщення тексту, який буде нести додаткову інформацію про товар, послугу, торгову марку або компанії.

За колірним сполученням і художнім рішенням дизайн банера повинен відповідати дизайну сайту і основний концепції продукції. Якщо банер іміджевий, він виконується з використанням корпоративних кольорів компанії і логотипу.

Створення цікавого і гармонійного банера, який буде залучати клієнтів і створювати певну мотивацію, завдання складне. Але з нею швидко і ефективно справляються фахівці компанії SoftERP, здатні запропонувати витончені і унікальні художні рішення для самих пересічних завдань.

Безкоштовна
консультація:

Заповніть форму і наш менеджер зв'яжеться з вами
Я хочу, щоб мені перетелефонували! Передзвоніть мені! Я хочу Вам написати повідомлення! Напишіть мені!