Завдання маркетингу
Слово market перевозиться з англійської як ринок, тому цілком природно, що поняття маркетинг можна визначити як процес роботи з ринком. До сих пір, люди, що спеціалізується в даній області не можуть прийти до спільної думки, що ж включає в себе це поняття. По суті, це задоволення попиту споживачів шляхом створення на товарному ринку пропозицій, які повністю відповідають певним потребам.
Початковим етапом будь-якої маркетингової стратегії є сегментування ринку. Як відомо, досить складно задовольнити потреби всіх покупців, тому що смаки у кожного різні. Але можна виділити певні категорії споживачів, переваги яких подібні і тому, їх задовольнити набагато простіше. Виділення категорій проводиться посередництвом ретельного вивчення певних географічних, вікових, соціальних, поведінкових та інших характеристик. Після виділення сегментів покупців, компанія визначає, потреби якої категорії можна задовольнити найкращим чином, тобто виділяє покупців, до яких і будуть застосовуватися певні засоби маркетингу.
Маркетинг включає в себе цілий ряд робіт, які спрямовані на просування товару до покупця і цілком природно, що від особливості продукції буде залежати, які інструменти просування будуть застосовуватися в кожному конкретному випадку.
Раніше, дане поняття означало якусь підприємницьку діяльність, яка спрямована на здійснення продажів. Але поступово, маркетинг, почав розвиватися як окремий вид діяльності, вирішальний ряд питань щодо популяризації та реалізації товару.
Можна сказати, що маркетинг є своєрідним мистецтвом знаходження оптимально правильної торгової стратегії, в завдання якої входить збереження лояльних покупців і залучення потенційних. Це процес визначення проблем споживача і надання пропозицій щодо їх усунення, а також формування думки споживача про те, що саме він є найбільшою цінністю для підприємства.
Маркетинг займається вивченням попиту споживчого ринку і включає в себе безліч стратегій, які призначені для вирішення різних завдань. Залежно від стану товарного ринку, типу продукції, і її позиціонування, товарообігу та інших окремих факторів виробляється певна маркетингова стратегія, яка також бере до уваги і ставлення покупців до продукції, і заздалегідь поставлені цілі.
Маркетинг став невід'ємною частиною будь-якого бізнесу і в більшості випадків, ефективність збуту продукції залежить не від її якостей, а від успішно проведеної маркетингової стратегії. Тому переважна більшість фірм включають в себе спеціальний відділ, який займається вивченням ринку збуту, і потреб покупців, а також інших факторів, що впливають на популярність товару.
Такий області як маркетинг, фахівці компанії SoftERP приділяють саме безпосереднє увагу. І це цілком закономірно, адже без правильно виробленої маркетингової стратегії, забезпечити відповідну затребуваність неможливо, як і неможливо визначити шляхи популяризації продукції та порушення інтересу покупця. Фахівці компанії SoftERP створюють маркетингові стратегії в повній відповідності з поставленими завданнями і з урахуванням особливостей продукції та особливостей збуту, що гарантує 100% ефект в будь-якому випадку.