Класифікація ключових слів

Підбір ключових слів здійснюється за трьома категоріями: високочастотні, середньочастотні і низькочастотні. Високочастотні ключові слова відносяться до запитів загального характеру, і саме по ним на сайт буде приходити основна маса відвідувачів, але тільки частина з них буде ставитися до цільової аудиторії. Середньочастотні слова є більш конкретизованими запитами, за якими буде приходити набагато менше відвідувачів, але цільова аудиторія становитиме істотну частину від загальної маси. Низькочастотні слова - це найбільш конкретизовані запити, за якими на сайт буде приходити саме цільова аудиторія, яка в порівнянні з першим і другим варіантами запитів буде становити досить невелика кількість. Підбір ключових слів необхідно здійснювати за всіма трьома категоріями, тому що в кожному разі вирішується певна задача в забезпеченні сайту відвідувачами. Також варто пам'ятати, що ключові слова підбираються відповідно спрямованості сайту, інакше пошуковими системами невідповідність оцінюється як спам. Правильно підібрати ключові слова для просування вашого ресурсу допоможуть фахівці компанії SoftERP.

Безкоштовна
консультація:

Заповніть форму і наш менеджер зв'яжеться з вами
Я хочу, щоб мені перетелефонували! Передзвоніть мені! Я хочу Вам написати повідомлення! Напишіть мені!